Nekad SegerSegersson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SegerSegersson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad är ditt discord namn? SegerSegersson

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Svensson och är uppväxt och född på landet utanför sundsvall, när han växte upp bodde han med sen Farfare och farmor i en liten villa vid landet. Lasse var väldigt social och gillade och skoja med folk och gjorde mycket dumheter som att ägga hus med sina vänner och mm. När han blev lite äldre blev han mer sugen på att testa på större grejer för att tjäna pengar då när han växte upp hade hans familj inte så mycket pengar och han ville göra sin familj stolt genom att vara den första som gör mycket pengar i släkträdet. Så just nu planerar Lasse tillsammans med sina vänner, Per Olof, Per Anders, Adolf Olsson att göra ett bankrån för att kunna försörja familjen.
Nu lite kort om Lasses personlighet, Han har kort stubin vilket betyder att han blir sur väldigtlätt och stör sig mycket på folk som drygar sig.
Han är väldigt attraktiv till tjejer pga hans sociala förmåga.
Hans humor är extremt bra han får många att skratta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att spela en rp där reglerna alltid följ, kommer att göra så kreativa scenarion som möjligt där det inte behöver vara att jag måste vinna utan kommer göra det roligt för båda parter. Sen kommer jag kunna visa en bra sida utav unive då jag rpar bra och visar nya spelare hur det ska gå till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda sidor i ett scenario, vi säger tillexempel att man själv har en abuse bil och möter någon med en sämre bil ska man inte använda sin abuse bil för att vinna scenariot utan kan göra det roligt för båda sidor.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Fear rp: Man värnar inte om sitt liv RDM: Random death match man dödar någon utan anledning. VDM: Man använder sitt fordon som ett vapen Combat logg: Man loggar ut från ett scenario med att quita eller dra dator sladden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat lite innan men inte på unive!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka