Segersågen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198898076358/edit/i
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Segerå
Vad är ditt discord namn? Vinc3nt#2556
Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Jack Torriso är en planerad kriminell karaktär som inte tar skit från någon och kämpar för sina bröder men Jack kan även vara den skönaste grabben du känner om du håller dig god mot honom så är han god mot dig och Jack har en stark kärlek till sin familj och som sagt backar dem ALLTID om de skulle hamna i bråk etc Jack har även humor och dyslexi så det kan vara lite röriga meddelanden och även drag av adhd eftersom att det går i släkten Jack älskar även fotboll och har spelat fotboll som ung. (det är otroligt svårt att skriva om en karaktär som inte har rp:at som men är taggad på att kunna få rp:a som Jack Torriso)
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det verkar som en fet server med många inne och jag såg även att det fanns Krim chefs jobb samt att jag har många timmar på fiveM ca 450 timmar vilket gör mig erfaren och jag är taggad på en ny server mitt motto är även att göra rp så roligt som möjligt för allt och alla på en servern. Jag skulle även säga att jag är mogen för min ålder och beter mig enligt regler etc samt att jag är otroligt aktiv
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många inne, Ser fint ut på yt etc, Har hört gott om servern och för att jag tröttnar på min gamla server
Hur hittade du Unive? Jag och mina polare har hört talas om denna server, Samt att vi kollade google och så har jag vart med i dc ett bra tag men inte fattat hur man gör för att få medlemskapet
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt motto är att utveckla rp:n på servern för alla och se till att alla har det så kul som möjligt på servern samt att jag vill kunna rpa som kriminell med mina bröder och att kunna göra feta scenarion som alla tycker om och uppskattar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att få Krim chef eller att bli Krim överhuvudtaget men sen är mitt mål att ha roligt och trivas och jag tycker även att det skulle vara skit kul om jag och mina vänner kom in på en seriös rp server som denna som vi kan rpa på med en omstart med nya folk och kunna lära känna
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja jag spelade på skrp men jag tröttnade på den för olika anledningar
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent Segerå
Vad är ditt discord namn? Vinc3nt#2556
Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Jack Torriso är en planerad kriminell karaktär som inte tar skit från någon och kämpar för sina bröder men Jack kan även vara den skönaste grabben du känner om du håller dig god mot honom så är han god mot dig och Jack har en stark kärlek till sin familj och som sagt backar dem ALLTID om de skulle hamna i bråk etc Jack har även humor och dyslexi så det kan vara lite röriga meddelanden och även drag av adhd eftersom att det går i släkten Jack älskar även fotboll och har spelat fotboll som ung. (det är otroligt svårt att skriva om en karaktär som inte har rp:at som men är taggad på att kunna få rp:a som Jack Torriso)
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det verkar som en fet server med många inne och jag såg även att det fanns Krim chefs jobb samt att jag har många timmar på fiveM ca 450 timmar vilket gör mig erfaren och jag är taggad på en ny server mitt motto är även att göra rp så roligt som möjligt för allt och alla på en servern. Jag skulle även säga att jag är mogen för min ålder och beter mig enligt regler etc samt att jag är otroligt aktiv
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många inne, Ser fint ut på yt etc, Har hört gott om servern och för att jag tröttnar på min gamla server
Hur hittade du Unive? Jag och mina polare har hört talas om denna server, Samt att vi kollade google och så har jag vart med i dc ett bra tag men inte fattat hur man gör för att få medlemskapet
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt motto är att utveckla rp:n på servern för alla och se till att alla har det så kul som möjligt på servern samt att jag vill kunna rpa som kriminell med mina bröder och att kunna göra feta scenarion som alla tycker om och uppskattar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att få Krim chef eller att bli Krim överhuvudtaget men sen är mitt mål att ha roligt och trivas och jag tycker även att det skulle vara skit kul om jag och mina vänner kom in på en seriös rp server som denna som vi kan rpa på med en omstart med nya folk och kunna lära känna
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja jag spelade på skrp men jag tröttnade på den för olika anledningar