Nekad seeray__ | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seeray__

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
62
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112478684/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? seeray#6969

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter axel idriz och är en kille i 30års åldern på fritiden brukar axel mekka med sina motorcyklar och axel brukar också hänga med sitt gamla mc klubb som han har varms om hjärtat och axel vill gå med hellraisers igen då han alltid var en trogen member och dem litade på han. axels liv har inte varit så lätt som man kan tro. som barn blev axel slagen, sparkar och kissad på dagligen och detta tyckte axel var fel men han hade inget att ge tillbaka så han började på kampsport och började lära sig hur det gick till och efter 1,5 år så kunde axel äntligen få ner dom som brukade så axel och nu så vågade ingen ge sig på han och för detta är han nu starkare en allt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har en förmåga att göra roliga scenarion som är roliga för båda parter och sedan så har jag en ovanligt hög rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? som sagt kommer jag bidra med en hög rp nivå och nytänkande scenarion som sticker ut på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att alla ska ha det kul och att man inte bara måste vinna för att det ska bli kul.

Hur hittade du Unive? har spelat här i över 2 år men då var det nog swe listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka