Nekad seeray__ | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seeray__

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112478684/

Ditt Hex-ID: 110000144ad5fdc

Vad är din discord tagg? seeray#6969

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var så att jag och några polar slog ner några andra med baseballträ sedan när dom hade dragit så råkade min polare slå mig med sitt baseball trä och han gick iväg med mig och satte på tryckförband och gjorde hlr och då revvade jag samt så var det miss så jag får ju revva då. eller

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag och några polar slog ner några andra med baseballträ sedan när dom hade dragit så råkade min polare slå mig med sitt baseball trä och han gick iväg med mig och satte på tryckförband och gjorde hlr och då revvade jag samt så var det miss så jag får ju revva då. eller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså vad jag tror så var den felaktig. för vad jag vet får man göra så som jag gjorde. men om man inte får vill jag ju rätta mig efter det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många har varit felaktig men de som inte har varit det har jag lärt mig och rättat mig efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte revva mig själv men jag trodde att man fick det så nu i efterhand hade jag gjort de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp. jag ska inte revva i liknande scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej!

Du abusa din roll som SV genom att revva din vän som du döda. Det ska du inte göra. + att ni lallade mycket under scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka