Nekad seeray__ | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seeray__

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112478684/

Ditt Hex-ID: 110000144ad5fdc

Vad är din discord tagg? seeray#9999

Vem var det som bannade dig? moezz

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja det var så att det var ganska sent på kvällen jag var trött samt berusad och då valde jag att åka iväg med några vänner å då så åkte vi runt och så stötte vi på några med väldigt mycket attityd och då jag var berusad fick jag ju damp och röt till på dom och folk började rikta och en skottlossning började och jag rpade som kord då och så skör jag ur bilen som jag inte åkt i så många gånger tidigare och jag var full plus så är det svårt att veta vilka bilar man får skjuta ur och vilka man inte får skjuta ur så jag skör mot bilen och jag tror inte ens jag träffa nån men det spelar ingen roll och sedan är allt över och då c loggade någon från motsidan och då tog staffs de på allvar och då blev jag indragen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså jag berättade i förgående fråga men det var så att efter jag festat med lite polare så gick jag in för att rpa och vi valde att åka runt och chilla i en bil och så kommer det fram en bil som har väldigt mycket luft och jag som är berusad flippar ju helt och och de blir så arga och riktar och skit och det blir en stor skottlossning och då valde jag att avlossa skott trots att jag var en kort ped men det tänkte jag inte på då för att i vissa bilar får man skjuta ur och vissa inte så det är lite svårt att veta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är ingen felaktig ban men jag tycker att den är lite grob då det enligt mig borde varit mild fail rp men moezz beslut blev grov failrp och det är därför jag gör en banöverklagan och nu har jag varit bannad i 6 dagar och jag tycker att jag har lärt mig etfer min ban nu!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad många gånger innan och vissa gånger misstag som jag lärt mig av och vissa när jag var väldigt ny på servern och jag har spelat här i snart 2 år så det kommer ju ibland men många har jag fått unban för då de har varit felaktiga elelr andra anledningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade inte skjutit ur bilen som kort men tänkte inte på de då

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkliga en av sakerna är att jag ska ha mer koll på vilken bil jag sitter i och tänka över vad jag gör och inte bara göra det sedan att jag inte ska rpa berusad för då kan det gå lite hur som helst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej! tack på förhand

Du har 32 bans och ligger på gul nivå. Varför inte börja lära sig utav sina misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka