Inaktuell seeray__ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seeray__

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad heter du på discord? seeray#6969

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? ja det som får mig att söka till MA är att jag vill tillbaka till staff teamet. jag har varit staff tidigare och vill tillbaka då jag förr blev demotad för jag var inaktiv men detta kommer ej hända igen förr hade jag inte tiden för staff yrket men nu har jag det då jag inte har lika mycket i skolan samt träningar. nu är jag redo igen att ge mitt hjärta och allt till unive för att förbättra servern på alla möjliga sätt som jag kan göra. jag kommer att ge mitt yttersta för att hjälpa unive med allt lall och trygghet. det jag vill fokusera på om jag blir MA är kvinnors rättigheter och lallet. dessa 2 punkter är väldigt viktiga för mig då kvinnor redan är väldigt utsatta i samhället men detta är någonting jag strävar efter och jag vet själv när jag var staff innan att jag alltid försökte ta så hårda åtgärder på folk som inte respekterar andra människor i ooc och kvinnor ingame. jag har kollat runt på servern även testat på att rpa tjej på servern med ett voice changer och detta var hemskt och detta tog på mig seriöst att folk kommer upp till en och säger att dom ska K*ulla en och att dom ska våldta en detta gör mig så ledsen ocg arg på samma gång hur det kan vara så med detta communityt vi på unive har och jag vet att vi kan göra detta bättre en vad det är nu!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker att du ska välja mig Medlemskap Ansvarig för att jag kommer att ge hjärta och själ i att försöka fixa upp först och främst dessa två punkter med lall och kvinnors rättigheter samt hur de blir behandlade dett kommer jag göra allt för att försöka nå jag kommer att vara väldigt aktiv varje dag och jag kommer att kämpa för mina särskilda punkter.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? ja min mamma har alltid sagt att man ska bemöta folk som man vill att andra ska bemöta en själv och detta uttrycket är väldigt bra då det stämmer för att alla vill ju bli bemött på ett bra sätt och hur man ska bemöta någon med respekt och med kärlek oc halltid ett glatt leende på läpparna. man ska alltid vara trevlig mot andra och vara snäll. om jag skulle vara MA och ta en kille i en intervju med dålig attityd och elak så hade jag försökt prata han på rätt spår och fråga vad som hade hänt och sedan skulle jag om han inte lyssnade dra ut honom ur intervju rummet och säga du är välkommen tillbaka när du är trevlig och glad!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle ha ett ganska så stort ansvar genom att hålla igång medlemskaps ansökningarna samt hålla koll så att reports tas samt så att alla på servern för sin hjälpa som dom ska få. Det ansvaret du har när du är medlemskaps ansvarig är att du förts ska prioritera medlemskaps ansökningar på forumt samt så muntliga intervjuer. samt så ska du också ta ansvar inne på servern och göra så att report rullar på och göra så att servern ej har något problem

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? först och främst så tycker jag att man ska kunna alla våra grund regler vi har på unive sedan ska man kunna bete sig på sin intervju för alla som är på unive ska kunna vara trevliga i ooc annars tycker jag att man inte bör spela här. man ska behandla alla med respekt ooc och vara trevlig. kan man inte göra detta utanför spelet är man inte lämplig att vara på unive. man kan ha diskutioner och liknande men aldrig hota folk eller vara otrevlig sedan som krav vill jag ha att inga folk som håller på med doxing eller ddos är välkommna och jag blir MA

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? det ansvar jag hade känt är att få in så många nya duktiga rpar till unive dagligen sedan att få bort lallet på servern samt den andra punkten att minska eller ta bort helt på kvinno dissrespect och folk som inte kan bete sig mot kvinnor detta tycker jag just nu ingen har som första punkt att göra därför vill jag komma in och ta det ansvaret.

Hur ser din aktivitetet ut? vanlig vecka med skola: måndag 16:30-22:00 tisdag 16:30-22:00 onsdag 16:30-22:00 torsdag 16:30-22:00 fredag 16:30-03:00 lördag 11:30-03:00 söndag 11:30-22:00 lov är som på lördagen. såklart tar jag pauser och detta stämmer inte in på alla dagar men oftast då jag ibland hänger med vänner och annat.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag har varit staff tidigare på unive men hade inte tiden då men nu har jag det! tack på förhand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka