Nekad Seebbaa | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seebbaa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fjht-qrnq/hbwvrbnt

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Seebbaa#0270

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en orten grabb som är 22 år och heter Zackaria Nygren. Han kommer ifrån Sverige men hans mamma är afghan och hans pappa är svensk. Han har haft en tuff uppväxt därför att hans föräldrar bråkade hela tiden så att han inte orkade. Han gick ut och började göra affärer med sin mammas och hans pappas pengar. Men inte vilka affärer som helst utan det var vapen, droger och alkohol. Hans intressen är bilar(snabba) och han älskar att syla/designa bilar. Men också vapenhandeln... Den sitter kvar i hans hjärta för evigt. Han är ofta glad... Men står man på hans dåliga sida så är han inget att leka med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med serverns RP och få en sån bra community runt mig. Kommer att följa alla regler och läsa alla news. Kommer att RPA förfullt på den här servern så att det kokar ur mina ögon!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hålla mig lugn och följa alla regler samt säga till er direkt när någon gör nått fel(stort fel).

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis Drobz. Han berättade hur kul han hade på servern så då tänkte jag... Varför joinar inte jag också?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka