SecretM | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SecretM

Icke Medlem
Meddelanden
577
Reaction score
74
Användarnamn: SecretM

Vad ska gänget heta? Bloods eller om det är upptaget så ksanske det fungerar om ni byter gäng namn på något att gäng till bloods eller kommer med förslag på ett annat gäng :)

Vad heter du i verkligheten? Linus

Ditt födelsedatum: 1 Maj 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på Fivem? 523 timmar

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Ivan Chapo och är en kille som är grovt kriminell, han har varit gäng boss i: Mafian, crips, dödspatrullen och delägare i narcos! Han är en kille som vill vara med och styra staden på ett kriminellt sätt. Ivan han hade en dålig uppväxt med fattiga föräldrar. Skolan gick bra tills han föräldrar lämnade han. Ivan kom in på fel spår, han hoppade av skolan och valde att bli kriminell. Han nu vuxen och har vapen så det räcker efter som han har varit med i gängboss förut och är sugen på att starta ett gäng som som är så seriöst som mögligt samt styra staden.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag är en person som har rpa kriminell ett bra tag cirka 2 månader och jag känner att jag är en bra rpar och har även flera personer som sagt att jag är väldigt bra och seriös på rp. Jag vill starta bloods för att bidra med bättre rp inom gängkriminalitet tex inte lägga drive bys varge dag utan att planera i förväg och spionera på gänget så man vet deras rutiner och sedan plocka en efter en. Därför känner jag att jag vill gärna ha gänget för att bidra till bättre rp!

Har du några med dig från start med gänget? Jag har ett par kompisar som kommer vilja gå. Med men jag kommer vara sträng med vilka som kommer få gå med och vilka som vi kommer lita på.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi ska ha respekt staden samt vara lowkey, så folk inte kaxar utan visar respekt. Vi kommer undvika gäng krig men om något gäng förklarar krig med oss så kommer vi besvara med krig.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Ganska mycket har varit gäng boss i 3 och vice i 1 gäng så jag vet hur man styr ett gäng.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Bossens ansvar över gänget är att ta stora beslut som att gå in eller ur gäng krig, Bossen ska även hålla koll över gänget så att har en hög rp nivå och sedan ta återgärder ifall dom inte har det, bossen ska även utse en bra och lämplig vice boss som kan hjälpa bossen!

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Vi ska inte lägga drivebys hela tiden för det blir tråkig rp om man skjuter hela tiden! Vi kommer kanske istället för att skjuta råna personer och kräva dom på saker som tex få dit deras boss för att upphöra gängkrig osv.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Drive by exempel: Man är 2-3 bilar med personer i som har vapen, man åker och spionerar ett tag och sedan hittar rätt läge och kör för bi 1.2 gånger och skjuter. Rånar senario: Man är cirka 2-3 personer i 1 eller 2 bilar, man hiitar en enkel targat en bit utanför staden och riktar pistoler låter den hoppa in i bilen, tar dens komradio och sedan kör til en avläksen plats där vi kan söka igenom personen!

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer vara väldigt aktiv så kommer rpa som mest med dom så jag kommer ha kontroll över dom, sedan när jag har haft gänget ett tag kommer jag utse en vice som kommer hjälpa mig hålla kontroll över gänget!

Hur hanterar du kritik? Jag kommer lyssna på kritik och sedan utveckla gäng på det sättet vi fick kritik på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Absolut, som sakt spelar jag här varje dag och kommer göra det så länge som servern är uppe!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, har aldrig spela på någon annan server har hållit mig till Multistaden i 523 timmar

Har du läst våra Regler? Absolut, jag är även WL på serven. :)

Jag tror du kommer vara tvungen att utveckla lite på varje fråga, jag önskar dig ett lycka till :)

du har ingen rp nivå alls inom kriminalitet -rep

man har ganska bra erfarenhet när man har varit boss i 3 gäng och vice i ett. Har själv rpat med honom då jag varit med i några av gängen och enligt mig så har han hyfsat hög rp nivå. Han har också tidigare varit staff så jag tror att han kan en del.

Med vänlig hälsning, Alex

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka