Accepterad Sebortian | Medlem ansökning [duden] [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebortian

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? sebortian00

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Ali Baba och är 26 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali baba har haft en svår uppväxt han har inte alltid gjort rätt för sig i livet och haft en somsagt svår uppväxt, han har hållt på att hamna i fel zoner som barn och hängt med kriminella människor. Han har alltid velat äga sitt eget bil företag men på senaste tiden har han ändrat sig efter det gått dåligt i skolan men han fick dock rätt så bra betyg och har inte haft det så svårt i skolan utan bara haft det jobbigt i skolan. Men Ali baba ville göra det rätt för sig och bli polis och förbättra staden. I framtiden drömmer han om att vara högt uppsatt inom poliskåren och ha ett bra och roligt jobb och sköna kolegor. Ali vill gärna somsagt bara ha ett bra liv och skaffa sig en fin familj och ett fint fortsatt liv med många vänner och en förhoppningsvis bra familj! Han vill även ha ett side jobb som mekaniker då han älskar att mekka med bilar och brinner för det och även somsagt för att hjälpa samhället och sätta stopp för den kriminaliteten som han växt upp med villket var riktigt hemskt. Men en sak Ali Baba inte förväntade sig var att han hade en kusin i unive staden som han nu ska åka ifrån chigago till unive och bo hoss ett tag villket blir rikigt spännande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en rolig och social rp. Jag kommer att bli polis och göra roliga scenarion, just nu känns det som att polisen vinner 99% av alla scenarion och de spelar för sin egen vinning så jag ska spela mer för motpartens vinst och ha kul istället för ens vinning. Jag kommer även att streama och ha ett bra ansikte utåt för spelare som vill börja på unive. Jag kommer inte bara springa runt och skjuta osv utan somsagt så ska jag följa serverns regler och rollspela socialt! Jag kommer exempelvis låta folk vinna scenarion och ge mig rätt lätt satt det inte blir så att jag vinner alla scenarion och somsagt så ska jag spela för motpartens vinst. Jag kommer inte köra rakt in i kriminella och pitta och vara tråkig utan jag kommer att vara en mer jämn spelare. Ifall kriminella riktar emot mig får dom gärna ta mig som gissla osv istället för att jag drar fram en mp5a medans jag har 3 vapen mot huvudet som halva poliskåren gör villket jag gärna vill förbättra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario menar att man inte ska spela för ens egen vinning utan man ska spela för att motparten ska ha det så kul som möjligt. Tillexempel så ska jag som polis inte stå på ett butiksrån och storma in eller pitta dom direkt när dom börjar åka och ifall jag hade varit den som gjorde rånet så skulle jag inte tex ha en bil som går i 500kmh och dra ifrån polisen på 1 sekund för då spelar man för att endast man själv ska vinna scenarion villket verkligen blir helt fel. Man ska inte vinna scenarion hela tiden med flit utan låta andra somsagt ha kul, ska låta folk kidnappa mig, låta folk göra ett succe rån osv för en social och rolig rp är det jag strävar efter!!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit emot reglerna tidigare och därför vill jag börja spela igen efter en paus som polis istället jag känner att det blir lite för kaosigt och för lätt att göra regelbrott när man är kriminell ifrån min sida så jag vill rpa lagligt och fint. Jag har blivit bannad för att jag åkte med en volvo i bergen villket såklart var sunt förnuft då jag irl inte hade gjort det utan då hade jag nog istället åkt offroad bil eller liknande. Jag har annars inte blivit bannad så mycket utan bara småsaker som jag inte kommit ihåg men nu kommer jag lagligt och ska rollspela socialt och med en rolig karaktär!!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: spelar endast för makt och pengar alltså för sin egen vinning, kan även vara att man krockar och inte rpar på skador. Sedan har vi vdm viecle death match man använder sitt fordon som ett vapen. Sedan har vi rdm, man dödar någon utan ett bakomliggande scenario, sedan fear rp man värnar inte om sitt liv, sedan metagaming villket innebär att man tex tar information ooc och använder den ingame eller tex att sitta i discord samtal medans man rpar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte riktigt bara att jag kommer komma med en del roliga scenarion och spela för motpartens vinst istället och ha en social rp!

Senast ändrad:
+rep han hade bra rp när han körde på vation hoppas att han tar med samma energi till unive! Kompetent rpare.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka