Inaktuell Sebortian | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebortian

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? devil9734

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att jag gillar att träffa nya personer och tycker det är kul & roligt att liksom put a smile on someones face om ni fattar. Jag är bestämd i det jag gör och är rätt så hård vid de flesta tillfällen. Jag vill ta in spelare med en **bra** rp nivå, jag tycker inte att dom behöver ha den högsta rp nivå dag 1 utan att sålänge dom kan reglerna och har en bra rp nivå så tror jag att dom kan utvecklas och under tiden förbättras. Jag var ma sommarn 2023 och tyckte det var riktigt roligt och gjorde extremt mycket och bra jobb.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag är snäll, har ett bra bemötande, är ordentlig, och det viktigaste, använder mina perms på rätt sätt. Jag kommer vara riktigt aktiv ingame och framförallt på forumet och i dcn. Jag har ett bra bemötande och får spelarna att känna sig trygga och att detta är en bra server med bra staffs och ingen lall server. Jag är somsagt hård vid återgärder.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor så som man själv vill bli bemött. Ifall jag ska ta en intervju tror ni jag kommer känna att detta är en bra server ifall jag blir bemött av en halvt sovande zombie med en tråkig ton & attityd? Jag kommer att bemöta folk med ett leende och energi!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Lite som jag sagt ovan så vill jag att man ska känna att detta är en server som man verkligen vill vara på och stanna på. Man ska känna sig väl bemött och som att alla medlemmar har en platts.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra rp nivå, inget lall, kunna alla grundregler.

Men ifall frågan skulle vara lite mer utvecklad så skulle jag säga att en medlem på unive ska ha en bra attityd och inte sitta och hetsa eller kaxa i intervjun. Dom ska kunna grund reglerna alltså rdm, vdm, fear rp, osv. Oftast så låter dom alltid jätte bra i intervjun sedan köper dom krim och 10 min efter är dom inne och shoot on sightar alla. Detta är ju då ingenting vi ser i intervjun som vi kan påverka utan detta kommer nog märkas när staffs ser det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle bära ett rätt så stort ansvar då man har perms som kan göra mycket men framförallt så ska man ta in spelare till servern som har en bra rp, ifall man bara släpper in massa lallare eller folk som inte kan reglerna kommer det bli kaos men somsagt det största problemet tycker jag är dessa 100k or die spelare som kommer in för att skjuta tills dom blir bannade men det är ingenting vi kan göra åt riktigt. Jag kommer att svara på alla ansökningar noggrant och titta efter plagiat eller ifall dom nyss fått indragna roller eller liknande. Jag bär även ansvar med perms ingame såsom att banna, revva osv. Vet att det har skett mycket korruption bland andra ma+ med dessa perms och detta är inget som jag kommer att missbruka.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar/helger forumet/dc24/7 och sedan speccande på kvällen när man bara vill slå sig ned och chilla. Tar ni in mig så kommer det att vara 0 ansökningar 24/7 på forumet. Kommer det en ansökan kan jag garantera att den är svarad på inom kort!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka