Accepterad Sebonsi | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sebonsi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Sebonsi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198020950360

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? Rickard#4924

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 år gammal en väldigt glad person som har många vänner och är alltid godhjärtad, Han tycker väldigt mycket om bilar och därför kommer han förmodligen ansöka till bennys eller mekonomen, I dom andra kommunerna han har bott i har livet inte gått så bra det har varit mycket gäng inblandat mycket skottlossningar och en del fängelsestraff men just nu försöker han ta sig i kragen och ta tag i sitt liv och skaffa jobb kanske skaffa en fru det får han se i framtiden han planerar även på att starta ett eget företag eller bli chef på något av företagen som redan finns i denna kommun, Han fokuserar väldigt mycket på att bli vän med allihopa och skapa en bra relation till folket i kommunen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag är en väldigt trevlig person jag håller mig strikt till reglerna som finns på servern, jag har tidigare varit staff på 2 servers (swedish highlife) (swedish midsummer) så jag vet var det leder att inte följa reglerna och jag är även som person att jag kan säga till folk som inte sköter sig att hålla sig till reglerna pga av att annars blir det inte lika kul att spela alla ska följa reglerna och det ska vara en riktig RP server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har inte spelat på denna servern så länge men jag diggar servern riktigt mycket det är trevligt folk och det är kul att spela på den jag har precis köpt min första bil och har planer på att skaffa något whitelistat jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 1,397

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom några vänner som spelar på den så då började jag också att spela på den och jag tyckte direkt att det var en rolig upplevelse att spela på just denna servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? På denna servern har jag ej blivit bannad, på tidigare servrar har jag bara blivit bannad på i början av när jag började lira fiveM (powergaming) typ var det enda för jag fattade inte direkt vad reglerna hade i innebörd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på er server min dator har varit i sönder ett tag men nu har jag fixat den så då började jag spela igen.

Det var en väldigt Fin ansökan.
Märks att du vill bli whitelistad.
Grattis till WL. ;)
Välkommen till Multistaden hoppas du trivs här.
Hittar dock inte dig i DISCORD-SERVERN

Tillbaka