Nekad SEBE | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SEBE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199174720049/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebatian

Vad är ditt discord namn? El sebas#6291

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Sebastian Eriksson var uppvuxen i en liten by där dem flesta var bönder som då såklart ledde till att Sebastian blev en bonde men han var inte direkt bra på sitt jobb och råkade ut för flera olika skador under arbetet som må ha gjort honom lite mer mentalt ostabil, han var inte så bra i skolan heller där han för det mesta hängde ut med ett litet gäng av personer och skapade trubbel genom snatteri osv. Sebbe blev snabbt trött på livet som bonde och flyttade till storstaden med hopp om att hitta ett nytt jobb och att hitta nya saker som han har aldrig gjort förr, han är 20 år men ser ut att vara i medelålders gruppen och han brukar vara snabb att bli aggressiv i en situation där han tycker att det behövs, han är intresserad i kampsport och skytte samt körning, han är fortfarande inte riktigt van vid stadens huller och buller men han tycker att det var ändå en bra idé att flytta hit, han har också tyvärr hamnat i trubbel med lagen då han hjälpte en nyfunnen vän försöka få tillbaka sin cykel och råkade illa skada nån och en Securitas bil, samt så har han hamnat i skuld till en viss person på grund av att han har kraschat deras bil och förstört den.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför jag vill kunna ha mer möjligheter i roleplay och jag tror jag kan bidra med att gå med i nya grupper och så som börja formas om jag såklart blir accepterad här och sen krim men vill iaf kunna rpa på en helt annan nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en server på svenska som är mitt huvudspråk och den var rekommenderad av en vän som jag litar på. Och att jag har sett på yt att den servern vekrar ha en stark rp.

Hur hittade du Unive? Några kompisar introducerade det till mig./ Att jag som sagt har tittat på youtube om unive och den verkar vara riktigt bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta ett stabilt jobb som kanske kan vara farligt men roligt och att skaffa ett stort fint hem oavsett vad man måste göra för det. Och att som sagt kunna rpa på en helt nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att efter detta om jag blir godkänd kommer jag vilja ansöka till krim elr köpa det det har varit mitt mål för det är väldigt roligt att rp som krim och Att gå med i nån slags grupp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte. För Unive är den enda servern som har bra rp och är rolig att spela på och återigen har sett yt videos på andra när det spelar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes! jag förstår.

Tillbaka