Nekad Sebbzeroo | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbzeroo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Sebbzeroo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sebbzeroo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Bruze

Vad är ditt discord namn? S.BRUCE#9339

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp i medelklassen med lagom förmögenhet och haft en bra barndom med bra uppfostring av båda sina föräldrar, han är 20 år gammal och har ett stort intresse för bilar. Min karaktär är en snäll och glad person som aldrig vill någon annan något ont. Han håller just nu på att utforska sina intressen genom att prova på olika aktiviteter och jobb och står alltid lagen nära.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kommer kunna bidra med en verklig och uppslukande upplevelse för mig själv och för andra på denna RP server då jag ser till att följa de regler som finns till punkt och pricka.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag letat efter en svensk RP server och läst om denna server en del och tror att jag skulle passa in här bra.

Hur många timmar har du på FiveM? Noll timmar.

Hur hittade du Multistaden? Sökte efter svensk RP server och Multistaden kom då upp i sökalternativven.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ej blivit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server.

Hej kul att du vill blir whitelistad på Multistaden! :)

Skulle du kunna utveckla din ansökan lite mer!

Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka