Nekad Sebbsterx | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbsterx

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199055931629

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? sebbe Y.A.D#4355

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Simon Andersson och är nu 26. Min karaktär har inte haft de bra i sin familj de har varit icke närvarande föräldrar och har varit borta stora delar av hans liv och då har han fått bo på många olika hvb hem innan, han har varit med om mycket kriminellt på grund av hatet som han har i sitt hjärta av att aldrig fått kärlek och närhet och detta hatet har skapat att han är väldigt lätt aggressiv och det tar han ut på världen. Han har inte haft ett ställe att kalla hem och därför har på hos många vänner och på gatan, han gick med i ett motorcykelgäng när han var 18 och det var det som fick han att kunna överleva med att ha ett tak över huvudet och mat på bordet, han har nu lämnat de livet och vill göra någonting bättre, han ville bli polis och göra det bättre för ungdomar som han men det gick inte på grund av hans kriminalitet och nu vill han jobba som en mekaniker för att han tycker att bilar är roliga och köra och har gillat och meka med bilar sen han var liten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bör var medlem för att jag har spelat mycket på servern tycker att det är en annorlunda server med bra rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om denna servern för det finns så många roliga och coola scenarion, det har hänt många coola scenarion och tycker att alla på servern är trevliga och att servern har en bra kontrollerad stämning.

Hur hittade du Unive? Genom en twitch streamer som heter Drobz1 som spelar på denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet jag har med mitt rollspel är att ha det kul och göra många roliga saker ha de kul och träffa nya människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill bygga upp en karaktär som alla känner igen och stanna på denna servern länge för tycker det är en rolig server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu men har spelat på andra serverar och har inte hittat någon så cool och rolig server som denna är.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka