Nekad Sebbsterx | Medlem ansökning [Dralle] [K4rlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbsterx

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199055931629

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? sebbeY.A.D#4355

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Andersson och är nu 26. Min karaktär har inte haft de bra i sin familj och hans föräldrar har inte varit någorlunda närvarande föräldrar och har varit borta stora delar av hans liv och han har då fått bo på många olika hvb hem och till och med sis hem, han har gjort mycket kriminellt på grund av hatet som han har i sitt hjärta mot världen av att aldrig fått kärlek och närhet och detta hatet har skapat att han är väldigt lätt aggressiv och det tar han ut på världen och folk men han bryr sig väldigt mycket om sina nära och kära, han har också en lillebror som heter Anton och han är 23. Han har inte haft ett ställe att kalla hem och därför har bott hos många vänner och på gatan, han gick med i ett motorcykelgäng när han var 18 och det var det som fick han att kunna överleva med att ha ett tak över huvudet och mat på bordet men det var mest allt hat och all ilska han hade som han därför han gick med motorcykelgänget, han har nu lämnat de livet och vill göra någonting bättre som att hjälpa folk som han, han ville bli polis och göra det bättre för ungdomar som han, men det gick inte på grund av hans kriminalitet och nu vill han jobba som en mekaniker för att bilar får han att tänka på annat än vad som har varit, han har också alltid haft ett intresse för bilar, han vill också skapa sitt eget sätt att bygga bilar frånskilt från andras sätt och han vill också göra det för att folk som behöver hjälp med sina bilar och kanske inte kan laga sina bilar så blir det som ett lugn het för folk att veta att där finns nån som kan laga deras bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde vara medlem för att jag har varit aktiv länge och tycker att denna servern är en bra diversifierad server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar denna servern eftersom det är många häftiga scenarion som har hänt mig, jag känner att alla är trevliga och att det finns en väldigt bra kontrollerad miljö på unive.

Hur hittade du Unive? Genom en twitch streamer som heter Drobz1 som spelar på denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att göra många roliga saker och bara ha det kul och träffa många nya människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bygga upp en roll som alla känner igen och stanna på unive länge för jag tycker att alla är trevliga här.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har bara spelat på denna servern för att det är svårt att hitta en bra server som jag nu har med ordentliga regler och bra rollspelare.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka