Nekad Sebbish | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbish

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198120909152/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Tillström

Vad är ditt discord namn? Sebbe#6663

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2001

Berätta om din karaktär. Intro:
Mikael Ohlsson är en ung man som hamnade snett i livet tidigt. Han dömdes vid 16 år för grov misshandel vilket ledde till ungdomsanstalt där han lärde sig den tuffa vägen i livet. Efter att han muckade så provade han på att köra ett ärligt liv, 7 till 4 kneg med detta passade inte Mikael som fort kom av sig igen och gav sig ut i det kriminella livet.

Intressen:
Mikael har alltid haft ett stort motor intresse efter att han fått hänga med sina äldre kusiner Roj och Roger till garaget.

Nu tid:
Nu vid 23 års ålder glider han runt med sina kusiner Roj och Roger. Som alla försöker tjäna lite snabba cash.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra till en seriösare server. Jag går alltid all in i min karaktär och följer reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hört att detta ska vara en seriös server. Söker mig till er då jag helt enkelt tröttnat på oseriösa servrar.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Försöka ha kul och vara ultra seriös med mitt rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag och mina kompisar ska kunna vara kriminella och kunna utvecklas med servern. Samt ha en rolig tid med alla på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka