Nekad Sebbex | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbex

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sebbeaa10/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? sebbex#8603

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung stark fristående kvinna på 20 år. Hon intresserar sig inom bilar och motorer när hon var liten blev hon slagen och våldtagen a hennes styvpappa och de gjorde så att hon inte kände att hon skulle leva länge vilket gjorde så att hon skolkade från skolan. Och nu är hon arbetslös och har börjat gå in i de kriminella livet och börjat hänga med olika gäng

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl eftersom jag kommer bidra med seriös rp och många bra scenarion jag kommer också följa alla regler

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom det är många spelare och väldigt bar admins som alltid hjälper när de behöves och så har jag sett väldigt mycket klipp på tiktok där det är från multistaden där jag såg att det var väldigt hög rp nivå och jag blir riktigt sur när folk inte kan följa simpla regler

Hur hittade du Multistaden? Fick den rekomenderad av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill gå med i ett gäng och kanske tillslut någon dag äga ett gäng eftersom att jag älskar hur man kan bygga upp som en familj i ett gäng

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte men hr spelat mycket olika innan då jag har 620+ timmar

Nekad till skriftlig ansökan på forumet, utveckla gärna dina svar till nästa ansökan du gör så vi ser att du visar engagemang

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka