Nekad Sebbex | Chef-jobb ansökan [valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sebbex

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace Klubb Chef

Vad heter du IRL? Sebastian

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 649 timmat

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom jag har både ägt och varit med i gäng många gånger förut. Det leder ju i sin tur att jag är väldigt kunnig inom att styra och äga gäng. Jag äslakar även att bygga upp gänget som en familj och så tycker jag att det är väldigt roligt att planera fester och ta hand om nattklubber.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har spelat som de på många olika servrar eftersom att jag har ca 650 timmar några av de är t.ex unionen rp , holk rp , gulaberget rp och många fler

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en stark kvinna som är uppväxt i förorterna utan sin mamma men med sin pappa och två storebröder som alltid har haft svårt med ekonomin och därför lett till att de har valt den kriminella vägen. Caroline vill inte gå in djupt i de kriminella livet och därför vill hon starta upp den klubb och ha feta fester

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne typ hela tiden om ni går in på min steam kan ni se att jag har spelat väldigt mycket de senaste tå vakorna och hade inte tänkt att sluta med de

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag skulle forsätta spela men det skulle var mycket roligare ifall jag fick jobbet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Tillbaka