Nekad Sebbex | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbex

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla-Karin Camping & Motor AB Chef

Vad heter du IRL? Sebastian

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 680+ timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef här eftersom att jag älskar att jobba att sälja bilar, jag har ett stort intresse för bilar och motorer så när en kund frågar om en bil modell vet jag näsan direkt vilken modell de är utan att titta. Jag har en diagnos (asberger) som gör att jag har väldigt enkelt att komma ihåg modeller och priser och sånt. Jag tror att mig som chef kommer göra så att företaget kan utvecklas inom bilförsäljning branchen. Jag tror även att min kunskap och mina färdigheter inom jobbet kommer leda till att affären kommer ses som en professionell bilhandlare, Där man kan komma in och kolla/köpa bilar eller bara komma in och ta det lugnt. Mitt mål är att det ska vara en trygg plats där man kan komma in och känna sig trygg därför kommer jag ha väldigt stricka regler gällande vapen och våld inne på bilhandlaren

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart både anställd och chef på många andra servrar t.ex unionen rp, gula berget rp, holken rp och många fler. Och bara på denna servern har jag vart anställd på Ulla Carin och just nu jobbar jag på Marja lisa

Berskiv din karaktär? Min karaktär Ahmad Badji växte upp i staden Göteborg. Under hans uppväxt så var Ahmad behövde Ahmad ta hand om hans mamma och brorsa väldigt mycket eftersom att hans pappa satt inne i fängelse efter alla gängrelaterade handlingar som han har gjort. Ahmad har blivit en väldigt snäll och omtänksam person idag eftersom att han var van med att behöva ta hand om sin mamma och brorsa redan vid tidig ålder. Ahmad vill bli Chef på Ulla Karin så att han kan ge sommarjobb och sånt till unga kunniga killar och tjejer inte behöver gå till de kriminella livet . Ahmad är också en väldigt social människa och kommer därför att vara väldigt pratglad och försöka lära känna alla i staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag spelar sjukt mycket är typ beroende

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart men skulle vara väldigt kul om jag kunde få jobbet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad då det tyvärr nu redan finns en ny chef över Ulla-Karin, men fin ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka