Nekad sebbetheman | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sebbetheman

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198961457024/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Arga Snickare#3966

Vad är ditt födelsedatum? 14 mars 2006

Berätta om din karaktär. ja han heter ju då då Sebastian och han är 26 år gammal han har ett stort intresse för bilar och andra fordon.
och han har en pappa som är alkolist och hans mamma är den enda som tar han d om han han skulle gärna vilja bli bil mekaniker eller bilförsäljare och han vill gärna få ett medborgarskap här i staden så han kan jobba med sitt dröm jobb som mekaniker

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag kan ta och bli wl för att jag har spelat på denna serven förut och det är på denna serven jag har fått alla mina fivem timmar och jag vill gärna skaffa flera timmar här på unive.
och för att jag är en bra rpare och jag kan reglerna och sånt och jag vet hur man ska bete sig i scenarion och m.m.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli wl på denna serven för att jag vet hur man rpar på bra nivå och jag har spelat här förut och jag gillade den här serven men jag slutade spela för att rp vart tråkig och då slutade jag då men nu vill jag gå tillbaka och då väljer jag ju såklart unive för det var den bästa av dem och jag gillar att det är så många personer som spelar på servern och att det är så många realistiska jobb på denna serven och det finns folk som spelar på denna servern som jag gillar väldigt mycket och jag vill gärna komma tillbaka för att spela med dem vänner som jag har fått genom just denna rp servern

Hur hittade du Unive? jag spelade här förut men sen tyckte jag att rp vart tråkigt en stund och nu vill jag tillbaka

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha bra rp nivå och alltid tänka på reglerna så att man inte gör nått felsteg och blir bannad för det vill jag inte och jag vill även att alla scenariona ska vara kul och man behöver inte alltid vina ett scenarion för att det ska vara kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på nån annan och har aldrig gjort

Senast ändrad:
Tillbaka