Accepterad sebbelito | Anmäl en servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silvertejp on top

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? dante

Vad heter du på discord? Norrland#1502

Vad heter personen du ska anmäla på discord? John .#0191

Vad har han gjort fel? han spelar på en annan rp server

Har du bevis? a adda mig på dc så kan jag skicka bilder för jag kan inte skicka bilder här

Va någon annan med i händelsen? ingen annan i händelsen

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? jag har pratat med personen och han sägger at han spelar på en annan server

Senast ändrad:
jag satt och prata med en polare och sen så kom han in och min polare tycker inte om han så mycke så han drog och sa att han skulle städa sitt rum men sen så sa han att jag har börja spela på en ny server på valon och jag har skaffat medlem och krim och sen så fråga han mig om jag vill va med i den servern och jag sa jag bara för att få mer infå av den här servern så han skicka servern och jag sa bara att jag ska ansöka om wl i morrn men sen så sa han okej men jag ska dra in på servern och spela sen så drog jag från samtalet och prata med polaren. sen på morronen så satte jag mig i servern som jag alltid sitter i och då kom john sa om jag skulle vela komma in på valon och jag sa att ha inte du sv på unive. han sa bara ju men ingen märker att jag inne på en annan server och ingen hade bryt sig nå då sa jag att de är ju bäst att vara inne på den server du supportar och inte inne på en annan server och sen så sa han att jag supportar inte unive nå. jag sa att men varför är du sv han sa bara att jag vill bara ressa mig själv och dvar mina bilar som jag inte vill använda. jag sa att de är ju abuse och koruptstion och du vissar att unive är en dålig server . han sa bara att de är ingen i de att nån skulle gö en anmälan för att ingen har bevis och jag har lite bevis och det jag kommer i håg så har jag ett bevis så jag har ett bra bevis. men sen så fortsätte dan sen sa han om jag skulle bli staff på den servern men jag har haft koll och han har inte tagit staff en men de kan komma och sen så har och så börja på penguin rp och han sa om jga skulle va med på den så sa jag ja tck men jag kan inte spela på den servern för att de lagga för mycke men jag fick tag på dcn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka