Ej Antagen sebbekor | Ansökan till Servervakt [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonkan.1

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebbe8378

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015aea318e

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar går jag i skolan och tränar efteråt. När jag kommer hem brukar jag spela 2–3 timmar om dagen. På helgerna är jag mycket mer aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 10/02/2025, ungefär 8 månader har jag varit medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga bild men jag har blivit bannad 5 gånger. Skriv till mig i pm isf.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kicka eller SV banna folk som inte beter sig som gör regelbrott som till ex lallar, vdmar osv , och servervakter underlättar staffsens arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till att hålla ordning och se till att alla följerr reglerna. Jag vill också göra servern roligare, tryggare och det ska bli bra rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse som servervakt är när man använder toggle id på ställen där man inte får. Man får bara göra det på allmänna platser som sjukhuset, marja lisa eller båtbolaget till ex. Gör man det på fel ställe så är det abuse. Eller om man kickar nån för att undvika ett scenario.

Nekad.

Anledning: Utveckla samtliga svaren.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka