sebbekingen02
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Användarnamn: sebbekingen02
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198116544939/
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebban02#8347
Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2020
Berätta om din karaktär. jag är en kille som är väldigt positiv av mig jag gillar att jobba mycket har jobbat på postnord och som fiskare jag gillar att träffa nya folk vill gärna gå vidare och jobba som taxichaför eller något sånt.
Varför ska just du bli whitelistad? vill bygga upp min ekonomi mer samt kunna ha andra jobb som tex taxichaför.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? kunna har mer tilgångar i serven som t.ex mer jobb
Hur många timmar har du på FiveM? 342,7
Hur hittade du Multistaden? har hört mycket bra om serven samt kollat youtube
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har kör färjestaden blev whitelistad där för ett tag sedan men tyckte den inte var lika bra.
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198116544939/
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebban02#8347
Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2020
Berätta om din karaktär. jag är en kille som är väldigt positiv av mig jag gillar att jobba mycket har jobbat på postnord och som fiskare jag gillar att träffa nya folk vill gärna gå vidare och jobba som taxichaför eller något sånt.
Varför ska just du bli whitelistad? vill bygga upp min ekonomi mer samt kunna ha andra jobb som tex taxichaför.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? kunna har mer tilgångar i serven som t.ex mer jobb
Hur många timmar har du på FiveM? 342,7
Hur hittade du Multistaden? har hört mycket bra om serven samt kollat youtube
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har kör färjestaden blev whitelistad där för ett tag sedan men tyckte den inte var lika bra.