Nekad Sebbeeee00 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbeeee00

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbeeee00

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hinken och har tidigare bott i unive staden, Hinken är född 00 och arbetar på samhall. Hinken är född och uppvuxen i Arjeplog men har under dem senare åren funderat och valt att flytta tillbaka till unive från bahamas. Hinken har stort intresse i bilar och gillar att mecka. Hinkens far har under ungdomen lärt han mycket om bilar, motorer och elektronik i fordon. Hinken är inte känslosam över huvudtaget utan bryr sig inte om vad folk säger eller tänker. Hinken hoppas att få arbete inom narkotikabranshen och gå med i ett gäng. Hinken har många polare som nu har flyttat tillbaka till unive och har sedan innan skjaffat mycke kontakter i staden. Hinkens föräldrar har avlidit för ca 3 år sedan av an bilkrock, hinken hade mycket sorg inom sig men med tiden har det gått över.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp där jag kommer försöka hindra lall, jag har mycket erfarenhet inom fivem rp och har 700+ timmar inom rp. Jag kommer rapportera regelbrott och försöka göra allt för att inte spela med lallare. Lallare har alltiod funnits och kommer alltid finnas men man kan alltid försöka för att få bort dem så bra som möjjligt. Kortfattat kommer jag hålla bra rp, arbeta mot lallare och bidra med bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar för att bara vinna scenarion utan förlora för att exempelvis låta dem ha ett roligt scenario. RP går inte ut på att vinna hela tiden utan det kan vara roligt även fast man förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM = Använder vapen som fordon RDM = Dödar någon utan bakomläggande scenario Meta = Tar information från ooc och använder ig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes många timmar och erfarehet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope:)

Nekad.
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka