Accepterad Sebbeeee0 | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbeeee0

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199248725650/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? !Sebbeeee00#8888

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Joseph Ali är namnet på min karaktär, han är en mycket given och mogen man på 22 år och fyller 23 vid årsskiftet. Joseph nuvarande jobb är sophämtare men har under den nyligen tiden hamnat med drogproblem och mycket stora skulder. Joseph ända utväg är att börja med droger själv för inkomsten han har nu räcker inte ens till hyran. Joseph tänkte länge följa hans mammas tips att bli ingenjör men det gick han inte vägen i skolan då han kom ut med betyg i endast 5 ämnen. Men med tiden så har Abdi tänkt mer och mer hur han kan bli av med sina skulder genom att gå in i den kriminella ligan. När Joseph var liten hade han väldigt bra kontakt med sina föräldrar och syskon även fast han bodde i Sverige och hela hans familj bodde i Somalia. Joseph är ofta ute och springer på kvällarna för att dämpa sin ångest, Joseph har gått på antidepressiva under 2 år och det börjar bli bättre för han. Idag så lever inte nån av sina föräldrar eller syskon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tänker att jag kommer passa bra på unive då jag är en väldigt erfaren spelare med mycket timmar och en genuin bra rp nivå. Har en aning om vad bra och social rp är till skillnad till andra som inte har en aning hur man rpar och endast lallar. Hög rp nivå på fivem är en otroligt viktig sak för att rp ska bli roligt. Rp kan vara roligt under en period med lallig rp men i längden så är det bra rp som fungerar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till extremt bra rp med en rolig social rp. Kan även bidra med en mogen kille som inte är här för att förstöra rpn :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De vi säga att jag är en polis i ett bankrån, då kan jag spela med att inte endast försöka ta fast dem utan t.ex. få rånarna att få en rolig upplevelse med ett roligt rån. Prio 1 i rp är inte att spela med sig själv utan med andra och göra så alla andra du rpar med kan få en rolig upplevelse. En annat scenario kan vara om man är en civil person som får hjälp av en ambulans så kan man rpa med dem så dem får en roligare upplevelse

Hur hittade du Unive? Vänner

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka