Accepterad Sebbeeee0 | Ban överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbeeee0

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199248725650/

Ditt Hex-ID: 11000014ccc5692 (Hex)

Vad är din discord tagg? !Sebbeeee00#8888

Vem var det som bannade dig? Moezzz

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad 5 dagar för failrp, ber en staff dv bilen sen ringer in den igen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem bannade mig för att jag hadde precis krockat och lagades sedan bilen med ett reperationskitt och därefter så tappade jag mitt däck men de kom inte tillbaks efter att jag lagat bilen, då blev jag fundersam om varför det itne kom tillbaks och trodde det hadde buggat. Jag skrev efter det en /help att dem kan dv den så jag kan rina in en ny för bilen var iprincip helt lagad för jag hadde lagat den med reparationskitt. Men jag tror staffen valde att bannad mig för abuse men inte riktigt såg händelsen ur mitt perskeptiv och inte förstod att den var lagad och jag trodde den var buggad för att däcket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kvaddade bilen och lagade den med ett reparationskitt och därefter såg jag att bilen frf inte hadde fått tillbaks däcket och jag trodde att det hadde buggat, så jag kallade in en staff och bad dem dv den så jag kunde ringa in en ny för den var helt nylagad och trodde den buggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser lite att det var en felaktig ban men för staffen som inte såg det ur mitt perspektiv så anser jag att de var en giltig ban. Men tänker änå att den var felaktig för abuse och failrp när jag i självaste verket trodde att det var bugagt för jag lagade men fäcket kom inte tillbaks. Men jag respekterar ändå staffens val att banna mig men tänker att staffen kunde kallt in mig i support och snackat med mig innan bannen för att förstå mitt perspektiv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gick in i spelat, valde spawn såg en man ligga där var nyfiken och kollade vad han hadde på sig, såg att han hadde en glock på sig men det visade sig att han inte hadde krim när jag körde /who. Men det jag inte visste var att de hadde buggat och stod att alla inte var medborgare. Efter att jag quitat så blev jag tillkalald i support fast jag inte visste om de eftersom den hammnade i "medelandesförfrågningar" och då man inte en notis utan de kommer upp en siffra hur många man har. Jag hadde redan flera medelandeförfrågningar så jag valde att inte bry mig i att de stod utan lät de bara vara. Och då unvek jag tydligen support för jag inte såg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? faktiskt så anser inte jag att jag kunde gjort nått annorlunda då jag inte ens såg att jag blev kallad till support

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag anser att du har lärt dig av din ban, Kommer att ta bort din ban men då vill jag inte se att det sker igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka