Accepterad Sebbeeee0 | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbeeee0

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sebbeeee00/

Ditt Hex-ID: 1100001027e71b7 (Hex)

Vad är din discord tagg? sebbeeee00

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Innan jag blev bannad hade jag precis tappat min krimroll av en sak (jag) tyckte var väldigt liten för att tappa krimrollen. Jag gjorde då en onödig reaktion på ett medelande krimansvariga skickade ut vilket resulterade i direkt tappad krimroll. Därefter så var jag forfarande ingame och var så sinnessjukt lakk ocn där på så började min kompis lallslåss med mig och slog mig när jag låg på backen. Valde då att emoteabuse och ecopa vilket jag vet är ett stort regelbrott men var så frustrerad och arg under den perioden så brydde mig inte. Efter en stund hade jag lungnat ner och och skrev med den krimansvariga som tog min krim och lyckades lösa tillbaks den och är evigt tacksam för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Befann mig på nyckelsmeden och blev nerslagen och stampad på av min kompis och som var skriver ovan var jag otroligt arg. När jag då var nerslagen och sparkad på så valde jag att ecopa för att få ett övertag så jag bra kunde slå tillbaka han så jag slappa bli ännu argare av att han dödade mig. Min ban kom inte förens jag hade fått tillbaka krimrollen och förstår att yro behövde ta åtgärderna för att fullfölja sitt staffarbete. Men nu när jag fått tillbaka min krimroll så försöker jag nu skriva en överklagan så jag slipper vänta i 4 dagar för att rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var defenitivt inte en felaktiv ban och borde verkligen bara stängt ner spelet istället för att springa runt och lalla på det sättet jag gjorde. Ska bättra mig så jag slipper hamna i en sådan situation där jag måste skriva en banöverklagan för en sånhärr otroligt dum sak. Vet att emoteabuse är ett grovt regelbrott men använde det ju som inte i ett riktigt scenario och det skulle jag heller inte göra då jag själv vet hur arg man blir av att andra emoteabusar såsom ecopar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad tidigare för jag använde mig av no windows/no bushesd för att nå den ultimata fpsen då min dator inte är särskillt bra. När jag väl spelade med det tänkte jag inte på att det var ett så pass grovt regelbrott och siktar på att aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mer noggran på vad gör grafikmods osv jag sätter in och borde ta reda på vad man får ha och vad man inte får ha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Borde inte lalla vis sådana tillfällen även fast jag är arg utan borde bara lugna ner mig och ta en paus ifrån spelandet och göra nått annat under tiden. Hade kunnat göra mycket annorlunda som t.ex. fullfölja det "scenario" jag och min kompis hade och inte ecopat utan bar låtit han slå ihjäl mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Bra du förstår vad som är felet och hoppas jag inte ser att du gör om detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka