Nekad Sebbeeee0 | Ban Överklagan [Spartan36]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbeeee0

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sebbeeee00/

Ditt Hex-ID: 1100001027e71b7 (Hex)

Vad är din discord tagg? sebbeeee00

Vem var det som bannade dig? spartan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png spartan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad för jag gjorde ett väldigt inkompetent val och skrev en och annan rasistisk sak mot en människan som hopaddde support på mig. Vet att jag var arg inte är en bortförklaring men vet att alla ni staffs kan inte neka att man gör saker mycket enklare när man är arg. Varför jag var så arg var för att mitt gäng stängdes ner för en anlening jag tyckte var felaktig, fick även en lång ban som jag blev extra arg för. Förstår att det är nolltolerans mot nån typ av rasism men som sagt så har jag GROVA aggritionsproblem. Vet att denna förmodligen kommer bli nekad men vill gjärna att du som nekar ger en giltig anledning och om den nu nekas för att jag har skrivit en banlöverklagan utan att väntat ett tag så vill jag gjärna veta när jag borde göra en ny banöverklagan. Har tänkt över banen mycket och vet aatt det var väldigt onödigt att göra det jag gjorde och ber så hemskt mycket om ursäkt till alla som var delaktig i mitt dåliga beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis suttit support och krigat för mitt gäng höll på att bli nerstängt. Gänget blev då nerstäng, jag fick ban och indragen krim. Jag valde då att så dum som jag är skriva en rasistisk sak i pm till grabben som hoppade support på mig och det resulterade i att jag ber permabannad från dc och ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, vet till 100% att rasism av nån typ är helt oacceptabelt men jag tänkte inte på vad jag gjorde pågrund av att jag var så jävla arg. Borde iställt låtit bli att skriva nånting till personen i fråga utan bara accepterat och väntat ut min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för tredjepartsfiler då jag hade grafikmod med no bushes/no windoes.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha lämmnat support med en vänlig ton och iställer för att skriva nått till denna person skulle jag bara accepterat det och skitit i att skriva massa onödiga kommentarer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig. Jag ska int ta ut mina aggretioner på andra människor utan försöka hålla det inne och låta bli att skriva sånna onödiga saker som jag då gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

du fick en mild ban och en indragen krim? Och du väljer att skriva massa rasistiska saker pga ett spel?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka