Nekad Sebbeeee0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbeeee0

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sebbeeee00/

Ditt Hex-ID: 1100001027e71b7 (Hex)

Vad är din discord tagg? !Sebbeeee00#3151

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ladda ned.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Under tiden jag spelade använda jag mig av tredjepartsfiler/no bush/no window. Förstår beslutet eftersom det räknas som en moddmeny. För min del var de inte för att använda det för att få fördel utan för fps boost. Men förstår ändå beslutet om banen och att de behövdes göra för att fullfölja staffarbetet rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt som en vanlig dag och rpade, hamnar i ett scenario där en gängmedlem combatloggade och jag valde att raportrera det. I clippet där han combatloggade ser man tydligt hur jag spelar utan busakr och windows. Men som sagt så vare inte för att få en fördel då jag inte ens tänkte på det på så sätt. Använde de med mitt grafikmod för högre fps, om ni staffs får resonera själv tror ni jag hade skickat in klippet om jag använde med med mening för att få en fördel över dem andra spelarna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker absolut inte att det var en felaktig ban då jag gjordde fel och hade tredjepartsfiler. Finns inte så mycket mer jag kan skriva om det området jag till 100% tycker att det var en rätt ban och behövde göras för att va en komplett staff. Gjorde även fel då jag borde tänkt till då det tydligt står att andvändning av tredjepartsfiler är lika grovt som modmeny.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag bannad tidigare 2-3 gånger minns inte precis men blivit unbannad då staffs själv tycker att det var felaktiga bans. Alla har varit nya på fivem nångång och man lär sig av sina misstag som man gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt så står de tydligt att man inte får använda sig av tredjrpartsfiler ioch jag hade kunnat hålla bättre koll. Man lär sig även av sina misstag och av en sådan står grej som jag hade så hade jag kunnat vänta ut banen men nu för att den är permanent sitter jag nu och skriver en banöverklagan 2+ månader efter jag blivit bannad och tycker att jag förtjänar en till chans då jag tycker de var dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Var mer noggran med reglerna och tänka till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag, Vill även tillägga att jag inte har GTA nerladdat just nu så kan inte skicka in en bild på banmedelandet. Men i banmedelandet står det att jag är permanent bannad av San för Tredjepartsfiler/modmeny

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka