Nekad Sebbedoge | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbedoge

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/sebbedoge

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Roth

Vad är ditt discord namn? Läderlappen#8007

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2004

Berätta om din karaktär. Jag har ett par olika karaktärer, en av dom är en 9 åring som heter Hasbulla, som blev lämnad av sina föräldrar och lever the "street life" för att kunna tjäna pengar och överleva, han hade en hård uppväxt med föräldrar som slog han och inte gillade han och till slut så lämnade dom han helt själv i en okänd stad, till någon som skulle ta hand om han men dom dök aldrig upp, så han behöver klara sig själv.

Mitt mål med den karaktären är att få tillräckligt med pengar för att faktiskt ha råd med något form av hem och hitta någon som kan ta hand om han. Men det är svårt för att denna 9 åringen kan anses som ganska irriterande så folk vill helst inte ha med han och göra så dom struntar i han.

Hans intresse är fordon, framförallt motorcyklar och crossar men han är inte tillräckligt gammal för att få köra, men för att vara en 9 åring så är han riktigt bra på fordon osv.

Jag har också en äldre man men jag har inte kört så mycket på den och vet inte riktigt vad mitt mål är förutom att skaffa en galen volvo.

Jag kommer nog göra en karaktär där jag roleplayar som en polis någon gång i framtiden också.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag kommer vara aktiv på servern, jag kommer bidra till en bra och rolig roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad så jag kan ha whitelist jobb, som till exempel polis, sjukvårdare och sånna jobb, jag vill också kunna vara kriminell och kunna använda pvp osv, inte helt säker på vad jag kommer göra.

Hur hittade du Unive? Jag kollade runt i svenska fivem servrar och den första jag körde på var unive, sedan har jag kört på några olika servrar men jag har börjat köra på unive mer på siståne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt, bidra till en bra och rolig roleplay. Börja jobba som polis eller något.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar en del på SKRP, eller andra servrar som mina vänner kör på, vilket för tillfället är unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka