Accepterad Sebbedoge | Medlem ansökning [cr0zz] [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbedoge

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sebbedoge

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Roth

Vad är ditt discord namn? Läderlappen#8007

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2004

Berätta om din karaktär. Jag har några olika karaktärer men min main karaktär är en kille på 9 bast som heter Hasbulla Magomedov.
Bakgrund : Min karaktär växte upp med föräldrar som missbrukade droger och slog Hasbulla varje dag. Hans föräldrar hade inte mycket pengar och pengarna dom hade spenderade dom oftast på droger, vilket ledde till att Hasbulla inte fick tillräckligt med mat, kläder med mera. Somsagt så slog Hasbullas föräldrar honom och tyckte inte om han, detta ledde till att dom lämnade honom i en annan stad som då är Unive.
Hans föräldrar sade att han skulle få en ny familj när han kom dit, men familjen kom aldrig vilket ledde till att Hasbulla behövde ta hand om sig själv i en okänd stad.

Det Hasbulla gör nu är att gå runt i staden och försöka hitta någon som han kan bo med, men många vill inte eftersom att Hasbulla kan anses som ganska dryg pågrund av hans ålder. Hasbulla har lyckats få jobb på Postnord eftersom han fick hjälp av någon som sade att Hasbulla var väldigt bra på att köra och leverera paket och att han skulle klara jobbet utmärkt, vilket han gör.

När det kommer till Hasbullas känslor så är det att han är väldigt nyfiken när det kommer till allt, vilket framförallt är pga hans ålder. Hans intressen är alla möjliga fordon, allt från motorcyklar och bilar till båtar. Hasbullas största dröm är att ha en Harley Davidson och en yacht när han blir stor. När han är vuxen så är hans dröm att bli med i ett motorcykel-gäng eftersom att han har sett många filmer osv om MC-gäng och han vill bli som dom. Hasbullas drömhus hade varit ett stort hus vid havet, eftersom att han gillar att fiska och åka båt.

Förutom att vara med i ett MC-gäng så vill Hasbulla jobba på McDonalds, eftersom att han tycker deras hamburgare är så otroligt goda och han vill få uppleva hur det är att jobba på McDonalds och göra dessa fantastiska burgare. Men han vet att man inte tjänar bra på det så han måste ha ett till jobb, och detta kommer då vara MC-gänget.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på Unive eftersom att jag kommer vara väldigt aktiv och jag kommer roleplaya seriöst och inte lalla. Jag kommer bidra till en bra och rolig roleplay för alla i servern. Jag kommer vara schysst mot alla på servern och inte vara toxic osv mot folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en server med många mer funktioner jämfört med andra servers, det finns mer saker att göra, både som kriminell, polis, men även vanligt folk eftersom att det finns mycket mer jobb än andra stora svenska RP servrar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag kollade igenom Svenska RP-servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att ha kul och att bidra till en bra och rolig roleplay för andra osv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Typ samma som på förra frågan, men att få jobb McDonalds och att komma med i ett MC-gäng är väl mitt mål. Sen att kunna få min drömmotorcykel som är en Harley Davidson och att ha ett hus någonstans vid havet och ha en båt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka