Sebbebebbe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198030442535/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebbe#4005
Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 1996
Berätta om din karaktär. Karl Hammarhand, en ung kille som har stora drömmar. Han har ett gott hjärta men han följer vägen som leder till mest pengar. Han har en moralkompass men han skulle lika gärna vara nästa Pablo Escobar som han kan vara en polis. Hans bakrund är enkel, kommer från en fattig familj så hans ambitioner att bli stenrik kom snabbt. Han är ganska impulsiv av sig och tänker inte igenom hans beslut, men skulle absolut inte mörda någon just like that. Han gillar brudar, droger och sporter. Bilar är ett intresse också, då han hade "beslagtagit" i sina dagar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en erfaren roleplayer men ny med GTA roleplay. Jag håller IC till IC och OOC till OOC och har flera gånger blivit berömd av mina karaktärer och hur bra jag spelar dom.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ny till GTA RP och vart rekommenderad just denna server av alla mina vänner.
Hur hittade du Unive? FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med skratt, events samt seriös rp. Jag hoppas att min erfarenhet kan bidra till glädje och vänskap på denna server.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebbe#4005
Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 1996
Berätta om din karaktär. Karl Hammarhand, en ung kille som har stora drömmar. Han har ett gott hjärta men han följer vägen som leder till mest pengar. Han har en moralkompass men han skulle lika gärna vara nästa Pablo Escobar som han kan vara en polis. Hans bakrund är enkel, kommer från en fattig familj så hans ambitioner att bli stenrik kom snabbt. Han är ganska impulsiv av sig och tänker inte igenom hans beslut, men skulle absolut inte mörda någon just like that. Han gillar brudar, droger och sporter. Bilar är ett intresse också, då han hade "beslagtagit" i sina dagar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en erfaren roleplayer men ny med GTA roleplay. Jag håller IC till IC och OOC till OOC och har flera gånger blivit berömd av mina karaktärer och hur bra jag spelar dom.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ny till GTA RP och vart rekommenderad just denna server av alla mina vänner.
Hur hittade du Unive? FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med skratt, events samt seriös rp. Jag hoppas att min erfarenhet kan bidra till glädje och vänskap på denna server.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!