Sebbeab
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebbeab
Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nasse Anderson 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tuff,glad,kreativ
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund:Jag kommer ifrån en familj där det har varit tufft och jobbigt(morsan och farsan var alkoholister) mina äldre bröder var kriminella. Framtid: Att bli framgångsrik och visa mina föräldrar att de hade fel om mig
Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och kreativa rp scenarion
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag glömde faktist de
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM VDM eller cop baiting
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt seriös spelare som har haft erfarenhet i roleplay förut på Xbox men har nu valt att ta steget till five m
Vad är ditt discord namn? Sebbeab
Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nasse Anderson 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tuff,glad,kreativ
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund:Jag kommer ifrån en familj där det har varit tufft och jobbigt(morsan och farsan var alkoholister) mina äldre bröder var kriminella. Framtid: Att bli framgångsrik och visa mina föräldrar att de hade fel om mig
Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och kreativa rp scenarion
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag glömde faktist de
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM VDM eller cop baiting
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt seriös spelare som har haft erfarenhet i roleplay förut på Xbox men har nu valt att ta steget till five m