Nekad Sebbe91 | Chef-jobb ansökan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons fastighets byrå AB

Vad heter du IRL? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebbe91

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utöka det nuvarande team som inkluderar några välutbildade och kunniga mäklare med månaders erfarenhet och jag kommer att börja med att se till att vi skalar upp så att vi har fler mäklare så att vårt event blir så bra som möjligt. Jag kommer också att utbilda vår personal mycket så att vi kan förbättra våra lagar, vilket är viktigt i fastighetsbranschen eftersom vi måste se till att vi inte bryter mot kontrakt eller andra frågor som kan leda till rättstvister i domstol. Jag utbildar även agenter att ha bättre förhandlingsförmåga vid bostadsköp så att priset blir rättvist och båda parter är nöjda. Det kommer också att finnas utbildning i hur man visar huset och hur man sköter det väl, genom att prata om fastigheten, prata om det positiva och negativa med huset, få kunden att vilja köpa huset.Jag kommer också att förbättra relationerna med arbetande tjänstemän så att vi lättare kan lösa problem och bekämpa korruption. Jönsson-medarbetarna är också involverade i alla punkter som jag eller andra medarbetare vill förändra, så att vi kan höra allas åsikter och göra vårt team bättre och starkare. Det betyder att våra anställda kommer att arbeta länge eftersom de kommer att trivas med sitt arbete. Jag och min personal ska göra vårt bästa för att förbättra alla problem som uppstår, så att arbetet kan uppnå den effekt vi önskar. Vi ska också försöka bryta upp fastighetsaffären i flera långsiktiga scenarier på kanske 1-2 timmar, där du bland annat behöver flytta in och se huset under en längre tid. Efter att kunden tagit emot husnycklarna och betalat för dem blir pappersarbetet vi ska göra längre med mer information om banköverföringar från kunden till Jönssonkassa mm.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på jönssons i ca 2 månader, under den tiden har jag haft olika befattningar här. Jag började på Jönssons någon gång i december 2022 och befordrades från Provanställd till PA. Jag tog sedan en paus från Jönssons på mindre än en månad och kom tillbaka i mitten av april för att jobba igen. På 3 månader med Jönssons har jag sålt 50 - 90 fastigheter i Jönssons av olika hus och priser.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag mellan 14:00 till 04:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Tillbaka