Riktlinjer Sebbe91 | Chef-jobb ansökan (eliasc123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? ✨Bahama Mamas

Vad heter du IRL? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebbe91#8309

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? snart 7 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag är en väldigt aktiv och kreativ person darför tycker jag att jag borde bli chef just nu är jag personal ansvarig på bahamas och det har vart så dött ifall jag blir chef där kommer jag utveckla jobbet genom att först anställa kreativa smarta personer som kan hjälpa mig och därifrån kommer vi ha feta festar det kommer vara allt ifrån dansande till alkohol och vip och mycket andra saker som tillbringar rolig och social rp .jag anser att bahama west mamas är en klubb med massa potencial och jag tycker att jag är den personen som skulle få klubben till liv igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbar just nu på bahama mamas som personal ansvarig jag har behövt ta ansvaret över klubben för att chefen var så inaktiv , jag vet hur klubben funkar och hur man ska göra allt.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är mycket aktiv jag spelar ganska mycket jag kommer att fokusera på bahamas mycket så ungefär 6timmar+ kan jag vara online per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, jag förstår ifall jag ej blir jag ansöker till att bli chef då jag vill utveckla klubben men anser staffsen att jag ej passar som det så kommer jag acceptera det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka