Accepterad Sebbe91 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbeee

Icke Medlem
Meddelanden
430
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199442407890/

Ditt Hex-ID: steam:11000015857b1d2

Vad är din discord tagg? Sebbe91#8309

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230228_193025.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej San, jag vill bara börja med att säga att du såg bara ena delen av händelsen så just nu vill jag förklara så tydligt som möjligt för dig vad som hade hänt från början och varför denna händelsen skedde. Jag vill börja med att de va så att det var skottlossning mot vårat gäng och jag dog, efter det så kom en person och tog min Glock och nåra andra föremål som jag hade. Det ledde till att jag behövde hoppa support och en staff som heter BANDA var den personen som tog över ärendet jag fick tillbaka mina saker och sedan fick jag vård och gick till vårat gänghus jag var där och det var så att en gängmedlem till mig frågade mig vad jag hade varit eftersom det tog för lång tid för mig att komma tillbaka och få så råkade jag säga staff eftersom att jag var i support och tänkte på staff så råkade jag säga staff en gång och det lede till ban. Det var själva storyn bakom allt ihop och varför detta skedde så hoppas nu du har förstått själva händelsen bakom det här San.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i support och pratade med BANDA eftersom någon tog min Glock när jag låg död och han var inte ens Krim efter det så tänkte jag på staff osv och då så fick jag vård osv och gick till mitt gänghus och jag en gängmedlem frågade vart jag var och jag ville inte säga jag sa vi tar det senare men sen så råkade jag säga att jag pratade med en staff eftersom att jag var i support och tänkte på staff därför hände det så att jag råkade säga staff en gång och sedan blev jag bannad. Jag ber om ursäkt för det och hoppas jag får en ny chans och om jag får det kommer du San de att det inte sker igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig ban men inte så mycket bara lite eftersom jag råkade säga det och sen så är det också självklart att jag blir bannad eftersom att jag sa det men jag låvar att det inte sker igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tänkt efter vad jag har gjort innan jag gör en banöverklagan och varför jag gjorde så sen har jag inte gjort om samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället inte pratat om staffs eller kunnat säga det i ooc eller sagt vi kan ta det senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig till 100% och det kommer inte ske igen du kommer se det när jag får en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag respekterar det till 100%. Ha en fortsatt trevlig dag San.

Snälla San kan jag få en till chans det kommer inte ske igen.

Ha en fortsatt trevlig dag.

MHV

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka