Accepterad Sebbe91 | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199442407890/

Ditt Hex-ID: steam:11000015857b1d2

Vad är din discord tagg? Sebbe91#8309

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 273D6CD1-345E-4A27-8200-CE7166A0B2DC.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej Douflas, Staffs valde banna mig eftersom att jag lallade i sjukhuset på grund av att en person i securitas gjorde fel och det han gjorde var att ta handfängsel och brotta ner mig när jag inte hade gjort någon ting. Då valde jag även att göra fel genom att slå honom jag vet att jag gjorde fel på grund av att han slog mig och jag hade inte gjort något men när jag slog honom så var det på grund av att han grep mig och sa att jag hade kniv på mig när jag inte hade det och polisen var där tidigare och hjälpte åt och de sökte igenom mig men hittade ingenting så de sa till mig att jag är fri. Sedan kommer securitas och ljuger om att jag har haft kniv jag säger till honom att söka igenom mig och han gör inte det och tezrar mig istället och brottar ner mig på marken. Jag vet att jag har gjort fel och jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer inte ske igen och om det skulle hända samma händelse igen så ska jag hoppa support utan att göra något fel tillbacka och sedan ta hand om ärendet med en staff så kommer han eller hon att lösa det. Jag låvar att det inte sker igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att en securitas tog mig ocg brottade ner mig satte på handfängsel när jag inte hade gjort något därefter så börjar jag slå honom på grund av att jag blir arg för att jag inte hade gjort något och han tazrar mig mitt på sjukhuset när jag inte gjort något sedan så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte är felaktig ban på grund av att det var mitt fel och det var jag som gjorde fel för att jag kunde istället hoppa support och det kunde ha löst sig på ett bra sätt och inte på ett dåligt sätt för att en staff skulle ha hjälpt mig med händelsen. Det var även rätt av dig Douflas att banna mig eftersom jag bröt mot en regel som jag inte ska göra. Jag låvar dig att detta inte sker igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tänkt efter vad jag har gjort innan jag gör en banöverklagan och varför jag gjorde så sen har jag inte gjort om samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället hoppat support så att inte jag får problem man jag gjorde fel och inte gjorde det så jag slog honom istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig till 100% och det kommer inte ske igen du kommer se det när jag får en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, 100% och jag respekterar 100% och jag låvar att det inte sker igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka