Accepterad Sebbe91 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232090208/

Ditt Hex-ID: 11000014bce8060

Vad är din discord tagg? _Sebbe91_

Vem var det som bannade dig? Merov

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-26 115751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig på grund av flera allvarliga regelbrott så som Sunt Förnuft, Powergaming, Metagaming och brist på Social RP. Jag gjorde ett fel som inte bara var dåligt utan riktigt riktigt dåligt. Det var ett beteende som helt bröt mot serverns regler och förstörde upplevelsen för andra spelare. Jag bröt mot reglerna från en viss gräns vilket jag inte ska göra och agerade på ett sätt som saknade logik i min rp nivå och använde information som min karaktär aldrig skulle kunna veta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte hemma och sen kom hem och fick reda på det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var helt rätt av staff att banna mig. Jag förstår nu att mitt beteende var oacceptabelt och gick emot serverns regler. Jag inser nu att detta absolut inte är bra och det är faktiskt extremt dumt och respektlöst. Det jag gjorde kan beskrivas som ett perfekt exempel på hur man inte ska bete sig inom RP. Jag tänkte inte på konsekvenserna. Det är något som jag verkligen ångrar. Jag bröt mot Sunt Förnuft, Powergaming, Metagaming och visade brist på Social RP och det gjorde att andra spelare inte tyckte att det var lika kul i det scenario

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tänkte igenom och hur jag kunde göra bättre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit ett steg tillbaka och tänkt efter innan jag gjorde felen och kanske tänkt vad som kunnat leda till detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har nu förstått hur allvarligt detta var och om jag någonsin får en ny chans kommer jag att visa en helt ny sida av mig själv. Jag kommer att sätta andras spelupplevelse först respektera alla regler och bidra till en rolig rättvis och engagerande RP nivå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka