Inaktuell Sebbe91 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: Sebbe91#9999

Ditt Hex-ID. steam:11000015e2ce19a

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Tjena kingen, anledningen till varför jag vill bli Staff på Unive är för jag har mycket erfarenhet jag har varit tidigare helper och MA just nu är jag MA och har jobbat mcyket hårt då jag villl bli helper. Jag vill även uppnå bästa möjliga prestanda med servern genom att försöka bidra med så hög rp-nivå som möjligt genom att utesluta regelbrytare som vill skada/förstöra för servern på nått vis, samt att jag vill hjälpa alla andra helpers osv genom att spec mer och ta min tid att ta ärenden i support och försöka hjälpa folk genom det bästa möjliga sätt jag kan göra. När jag var staff förut var nästan de roligaste som fanns och där vill jag kunna komma tillbaka som Helper. Jag vill utveckla rpn så gott de går så att lallare, moddare eller folk som bryter mot andra regler på servern tex rasism. Jag älskar att kunna utveckla servrar till bättre än vad de redan är jag vill kunna göra unive Rolplay till ett lalla fri server. Jag kommer göra så att unive är en server som många vill spela på när de laddar ner Fivem på sin dator. Jag kommer låta folk få en chans om de gjort lite små saker tex råkat säga något som var ooc eller något liknande ni fattar, de kommer gå vidare till en kick och ifall de forsätter så kommer de bli en högre sak. Jag är inte rädd för något och kan hantera stress väldigt bra. Jag vet hur jag ska jobba för att få servern så bra som möjligt.

Jag passar bra som staff för jag är mogen och bra inom sådana områden eftersom jag är som sagt mogen och väldigt noga med vad jag gör, jag vågar ta beslut som behövs och vågar ta återgärder. Jag vill driva servern framåt så mycket jag kan och vill se att jag gör en bra förändring på servern. Jag kommer förhoppningsvis vara en bra kandidat till staff teamet och hjälpa till med vad som behövs och driva de områden jag är intresserade av framåt, de områden jag just nu är intresserade av är support och donation. Jag har bra erfarenheter inom dessa områden och kommer göra en bra förändring inom dom. Jag kommer vara väldigt aktiv på forumet och hålla koll väldigt ofta när en ny ansökan kommer och ta det beslut jag känner och/eller vad andra Ansvariga känner. Jag har mycket fritid om dagarna och brukar sitta väldigt ofta vid datorn, så kommer ha mycket tid att göra förändringar och hjälpa folk som behöver hjälp.

Jag är en rättvis och mogen grabb som kommer att ta detta jobbet ganska seriöst och hålla det professionellt, jag kommer att sköta support och in game ärenden så gott jag bara kan. Jag har också mycket erfarenheten inom fivemRP så jag vet bland annat hur man RPar på ett bra sätt och jag som staff då kommer att sträva men även se till att RP nivån på servern är så bra som det bara kan, som sagt jag vill att spelarna har en trevlig spelupplevelse. Gällande discord och forumet så kommer jag att hålla koll på det ganska ofta och försöka att ge snabba svar i både forumet och pms så folket inte ska behöva vänta flera timmar eller dagar på svar. Samma princip med support ärenden, jag kommer att sköta det proffesionellt och ta tiden till att lyssna på vad spelarna har och säga och försöka lösa det så personen eller personerna känner sig nöjda innan de lämnar support VCn. Jag vill gärna vara staff här på unive och hoppas på att jag får den chansen till att visa vad jag går för.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?
Det jag inte tycker fungerar det är allt lallande som Krim och utan och det måste vi få stopp på det är även spelare som behöver höja sin rp nivå också det måste fixas enligt mig drogställen måste man hålla koll på allt skjutandes som man gör bara men ser nån i drogställen man har ju en mun och den ska användas inte bara vapen. Men spelare böljar att skjuta istället och än att prata först.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker då att vi speccar de och kollar vad de gör eller speccar drogställen och sen de som lallar och annat skickar vi från servern för här på unive vill vi ha spelare som kan rpa bra och använder sig av reglerna och inte bryter de här på unive siktar vi på hög rp nivå.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Staff rollen man har här på unive är en viktig roll denna roll ska man inte använda till fel sak som att abusa eller annat man ska använda denna roll för att hjälpa servern och ta bort spelare som lallar och inte har någon nytta med servern därför ansökan jag till staff för att jag vet hur man ska vara som en staff i support och annat. Man ska alltid vara snäll och visa hänsyn till spelare man ska även ha respekt mot andra staffs. Man ska inte tro att man bestämmer hela tiden i support och inte låta spelaren prata man ska ha respekt och låta hen prata.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Jag är väldigt aktiv jag är online på dagen och kvällen men när jag inte är hemma kollar jag fortfarande forumet och discord genom min mobil. Snart rör vi oss in mot hösten och då är jag väldigt aktiv.

Tiderna brukar vara varje dag från kl 12:00 - 03:00 eller mer.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ett tag men jag har bytt dc men jag har spelat i ungefär 1.år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff tidigare på unive och jag var det i cirka 1 månad, jag var inte den aktivaste men fortfarande gjorde jag en bra förändring tycker jag själv avdelningen jag var väldigt aktiv på mest forumet och i dcn men ig var jag inte så aktiv och det var mitt problem men om jag blir staff igen kommer det förbättras och jag kommer bli mycket mer aktiv och driven för att hjälpa till ig och inte bara forumet. Just nu är jag MA och jobbar hårt.

Jag kan alla commandon som behövs ig, jag kan allt om hur forumet fungerar och även i discorden så jag har väldigt mycket erfarenheter inom staff området och jag vill bli staff igen jag har varit ddt tidigare men visade en bra sida av mig men inte den bästa, om jag blir staff igen ska jag visa min bästa sida med 150%

Om jag nu får en ny chans så kommer jag visa hur driven jag är för servern och serverns bästa och jag kommer vissa mycket mer förbättring än förr!

/ban [ID eller HexID] [Tid] [Anledning]
/unban [HexID] [Anledning]
/svban [ID] [Anledning] Svban använder man ifall man ska banna någon i 1 timme.
/kick [Kick] Kickar en spelare från servern.
/m [ID]
/toggleid [Sätter igång så att man enkelt kan se folks id]
/togglename [Sätter igång så man enkelt kan se folks steam namn samt ID]
/banoffline [HexID] [Anledning] Bannar en spelare som inte är online på servern.
/skin [ID] Ger folk en meny så de kan ändra deras karaktär
/ooc [Skriver ett OOC medelande som hela servern kan se]
/spec [ID] Man speccar en person i deras perspektiv och de kan inte se ditt ID. Kan också användas för att få en meny som man kan använda för att tpa till spelare ifall man vill använda deras ig namn osv.
/specoff [Gör så att man slutar spectata]
/v [Spawnnamn] Spawnar en bil
/dv [Radius] Gör så att bilen man är närmast försvinner
/freeze [ID] Fryser en spelare så de inte kan röra på sig, används ifall man ska snacka med en spelare som sitter i en bil t.ex.
/unfreeze [ID] Gör så spelaren kan röra på sig igen.
/goto [ID] Tpar till en spelare
/tpm [Gör så att man tpar till sin checkpoint]
/setjob [ID] [Jobb] [Rang] Gör så att man ger en spelare ett jobb.
/clearchatforall [Rensar chatten för alla spelare på servern
/giveitem [Spawnnamnet] Ger ett viss föremål till spelare.
/revive [ID] Återupp livar en spelare som har dött.
/noclip [Så man kan flyga runt osynlig och spectata spelare]
/sc [Så man kan snacka med andra staffs, staff-chat]
/sv [Så man kan snacka med Servervakter, servervakt-chatt]
/bring [ID] [Teleporterar en spelare till dig]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan ta vilken som men just nu är det många som
KanKe väntar i support och don länge därför vill jag hjälpa de.

Senast ändrad:
++++rep Väldigt vettig grabb som nu varit Medlemskaps Ansvarig ett antal gånger. Tycker han borde få chansen att få bli Helper.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka