Nekad Sebbe91 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe91

Icke Medlem
Meddelanden
428
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Sebbe91#8309

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka som medlemskaps ansvarig är just för att hjälpa till på unive, jag tycker att det är viktigt att denna server ska drivas med bra rpare och spelare när man spelar på denna, alla ska kunna reglerna och att det inte ska behöva bli så mycket jobb för er Staffs så ni också får tid att rpa istället för ta support ärenden hela tiden för att folk inte riktigt kan reglerna till 110%.Naturligt vis så kommer jag att göra mitt arbete/jobb som det ska och det är nått jag vill vara aktiv inom då det för mig känns som en sak som är roligt. Personligen är jag väldigt social av mig så att prata och att bemöta nytt folk är inget problem.Naturligt vis så kommer jag att göra mitt arbete/jobb som det ska och det är nått jag vill vara aktiv inom då det för mig känns som en sak som är roligt. Personligen är jag väldigt social av mig så att prata och att bemöta nytt folk är inget problem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag borde få bli medlemskaps ansvarig eftersom att jag kommer att vara mycket aktiv och som sagt på frågan över denna så skrev jag att jag vill utveckla servern så mycket som möjligt och hjälpa Unive. att växa och det kommer jag kunna göra ifall jag blir wl ansvarig och det kommer också att förbättra rpn att ge dom icke Medlemmar som verkligen vill rpa på unive medlems rollen ifall allt går bra på deras ansökan . jag tycker också att jag borde bli vald eftersom det borde vara mer medlemskaps ansvariga på unive för att förbättra och hjälpa unive så mycket som möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. Man ska inte skrika eller vara dryg/ ha en dålig attityd. Jag förstår att folk kanske är lite nervösa för en sån här intervju då de förmodligen är deras första. Men de kommer jag acceptera fullt ut och kommer alltid vara lugn och snäll mot alla människor vilket jag tycker man ska va. Om man är snäll o trevlig så är jag säker på att dom kommer känna sig ännu mer välkommna o vilja spela ännu mer på servern!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om jag vore medlemskaps ansvarig så skulle mitt ansvar vara att vägleda folk in i deras rp ge dom tips svara på medlems ansökningar ta intervjuer och ha koll på att alla medlemar på servern kan reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna ha en bra rp nivå respektera andras rp läst reglerna! innan du börjar rpa

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har en ansvar att vara en förebild till alla nya spelare till servern . Jag har också ansvar att priotera intervjurna än att rpa och verkligen inte vara korrupt under intervjerna t.ex att jag godkänner någon för jag känner personen utan man ska godkänna för att den perosnen verkligen förtjänar det. Jag har också ansvaret att ta in folk till denna gemenskap och hålla koll på dem medlemmarna.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv på servern discord och och forumet ungefär 8 timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka