Nekad sebbe8 | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286691401/

Ditt Hex-ID: steam:11000011374dc49

Vad är din discord tagg? Sebbe8

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staff valde att banna mig eftersom jag använde tredjepartsmjukvaror, vilket betyder att jag använde mig utav fusk som ger mig fördelar i rollspelandet. Det var fel gjort av mig, och jag inser nu hur fel det var inte bara mot unives regler, utan också mot andra spelare som spelar "legit". Jag ångrar djupt vad jag gjorde. Det var ett extremt dumt beslut som jag önskar att jag aldrig hade gjort. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag hoppas verkligen ni kan ge mig en andra chans att visa att detta inte är vem jag är. Jag hoppas verkligen att ni kan godta min ursäkt och att låta mig spela på Unive, Detta beteende kommer inte upprepas jag lovar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet tyvärr inte exakt vad som hände, eftersom jag inte har sett några bevis. Men min gissning är att jag gjorde något konstigt eller misstänkt medan någon staff, kanske Fille, spectatade mig eller att någon sa till honom att jag fuskade. Jag hade spelat ganska länge den kvällen, och allt kändes som vanligt. Sen bestämde jag mig för att stänga av och gå och lägga mig. När jag vaknade på morgonen såg jag ett meddelande från Unive Sync, och efter det märkte jag att jag blivit bannad för fusk. Jag tar helt på mig det jag gjort och förstår om ni inte vill ha mig kvar på servern. Men jag skulle verkligen uppskatta om jag fick en chans att visa att jag kan sköta mig och vara en bra spelare på Unive. Jag ångrar det här jättemycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart jag som gjorde fel. Jag fuskade det finns inget att skylla på. Jag visste att det jag gjorde var mot reglerna men jag gjorde det ändå. Det var ett dåligt beslut och jag ångrar det skit mycket. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur mycket jag ångrar det här. Det var inte bara respektlöst mot staff teamet utan också mot alla andra spelare som försöker ha kul på servern. Jag vet att jag har förlorat ert förtroende, och det förstår jag. Men jag ber ändå om en chans till. Om jag blir unbannad så lovar jag att det här aldrig händer igen. Jag vill bara få möjligheten att visa att det här inte är den jag egentligen är.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara haft 2 bans totalt, och 0 de senaste 3 månaderna. Den ena var en SV-ban för cop bait jag cyklade in i polisstationen som icke medlem. Det var onödigt men inte någon stor grej direkt. Andra var för att jag peka finger åt en polis men blev senare unbannad för det. men jag säger inte att det jag gjorde inte var onödigt. inget av det jag gjort tidigare har varit allvarligt men jag har väl ändå lärt mig saker från det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka i tiden skulle jag ta bort fusket från datorn direkt och aldrig ens tänka på att använda det. Nu fattar jag verkligen hur dumt det var, Det rätta hade ju varit att spela legitfrån början och följa reglerna, då hade jag sluppit allt det här och fortfarande kunnat spela på Unive. Jag kan såklart inte ändra det som redan hänt, men jag hoppas ni förstår hur mycket jag ångrar mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att fusk är skit onödigt och absolut inte värt det. Jag kommer asbolut inte upprepa samma misstag som jag redan begått om ni väljer att unbanna mig. Har inte ens kvar fusken på min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka