Nekad Sebbe8 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286691401/

Ditt Hex-ID: steam:11000011374dc49

Vad är din discord tagg? Sebbe8

Vem var det som bannade dig? fille.1 men han är inte staff längre

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag fuskade eller som det står i bannen använde mig utav tredjeparts mjukvaror men det är ju samma sak. Jag erkänner helt och hållet och tar fullt ansvar för mina åtgärder men ber ändå om en andra chans eftersom att detta var ändå lite mer än 1 halvår sen och har verkligen tänkt igenom mitt beslut och ångrar det som fan. Spelar inte FiveM längre men om jag blir unbannad så hade jag 100% börjar med unive igen. Tyckte det var riktigt roligt att spela på unive när jag väl gjorde det. Det är nog det ändå som kan få mig att villja spela FiveM igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var som sagt länge sen så kommer ju inte ihåg exakt vad som hände men kan väl säga att jag hade lirat en kväll (med fusk på), sen gick jag o la mig sen när jag vakna upp var jag bannad. Har inte sett ban bevis så kan ju inte veta exakt vilket scenario som det var som ledde till min ban men vet att det inte är felaktig i alla fall. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för skadan jag har utsatt servern för och svär att jag inte kommer göra om det om ni väljer att unbanna mig och ge mig en ny chans så lovar jag att bevisa att jag vet bättre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig utan jag fuskade. Det är inget jag är stolt över men nu är skadan redan skedd men jag hoppas ändå att ni kan förlåta mig och låta mig bevisa att jag verkligen har förändrats under tiden jag varit bannad. har varit bannad sen sommaren 2025 och jag har haft gott om tid på mig att fundera över mina handlingar och kom fram rätt så fort till att det var riktigt fel och omoget gjort av mig att fuska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte haft någon permanent ban innan utan bara små grejer som suntförnuft som jag senare blev unbannad för samt har jag haft några sv bans men kommer inte ihåg några av dom då det var väldigt länge sen när jag inte ens var medlem och tog inte fivem seriöst alls då. Har väl lärt mig lite små grejer med sunt förnuft bannen men kommer som sagt inte ihåg dom andra men antar att jag lärt mig lite från om också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade helt enkelt kunnat skippa att fuska. Borde ba ha spelat rättvist och låttit alla spelare få en likadan spel upplevelse. Vet inte vem jag trodde att jag var som skulle få en bättre upplevelse än alla andra. Det var jävligt egoistiskt faktiskt när jag tänker efter. Men jag lovar att aldrig någonsin göra om det om ni låter mig bevisa att jag har ändrat mig genom att unbanna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig konsekvenserna av att fuska. Man blir bannad och det finns ingen som fuskar utan att bli bannad. Jag kommer absolut göra saker och ting annorlunda nästa gång. Eller om det blir någon nästa gång dårå. Jag kommer spela legit och inte fuska då det faktiskt är roligare för mig och alla andra om jag inte fuskar. Har också lärt mig hur tråkigt det är från andras perspektiv om jag fuskar, Hur otroligt mycket det förstör i rpn. I början efter min ban fortsatte jag spela och skjuta på andra servers men sedan så testade jag seriös rp och det var otroligt roligt. Jag vill bara rpa seriöst på unive då enligt mig är det sveriges bästa server med roligast community och mest spelare. Folk som fuskar eller bryter mot reglerna är inte kvar på servern länge heller. Fattar att jag är eller iaf har varit en av dom men det tycker jag är bra för då hinner ingen förstöra så mycket av andras spel upplevelse. Vill också tillägga att jag aldrig ens tänkt tanken att lägga ut skott montage då jag tycker det finns en gräns där nånstans, det var extremt fel och omoget att fuska men att disrespecta servern så som att lägga ut ett skott montage är skit omoget och det skulle jag aldrig göra. Det gör så att servern ser lallig och allmänt dålig ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår helt och hållet!

Det är ingen mening för er att skicka erbjudande meddelandet då jag inte har tillgång att betala 2000kr så antingen nekar ni eller godkänner bara. Kan helt enkelt inte betala 2000kr i nuläget

Mvh ☺️

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Du läste inte vad jag skrev eller?

Tillbaka