Nekad Sebbe8 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286691401/

Ditt Hex-ID: steam:11000011374dc49

Vad är din discord tagg? Sebbe8

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag använde mig utav fusk för att få fördelar, skit onödigt och omoget gjort och förstår att jag kommer få dedär erbjudandet att betala en summa för att få spela igen men om ni låter mig komma tbx gratis så kommer ni inte ångra er utan ni kommer bara få en trogen spelare och jag vill bara bevisa att jag verkligen har ändrat mig. Detta hände för väldigt länge sen och kan lova er på heder och samvete att det aldrig kommer hända igen. Ni måste bara lita på mig denna gång, förstår att det kan va svårt eftersom det jag har gjort men ni kan sitta o fgm specca mig 24/7 om det är det som krävs. Vill ba få eran tillit att jag inte kommer göra om mitt misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg vilket scenario det var, tror inte det finns något särskillt scenario direkt utan tror det rör sig över en längre period och sen har ni tillslut beslutat att banna mig. Men jag hade väl varit inne hela kvällen och lirat unive sen skulle jag gå o sova. När jag vaknade på morgonen hade jag fått dms o pings i unive och sen nått meddelande från univesync o så stod d att jag hade fått indragna roller o p ban. Förstod riskerna med att fuska så det kom inte direkt som en chock. Ångrade det ganska fort men jag får stå för mitt kast men ber fortfarande om en ny chans för att bevisa att jag ändrat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 11000% jag som gjorde fel. Jag fuskade helt enkelt. Jag lovar att jag aldrig någonsin kommer att göra om detta och det har ni mitt ord på. Ni som staff team gjorde helt rätt i att banna mig då jag bara utsatte servern för skada och andra spelare. Men nu kan jag lova att jag inte kommer utsätta servern för något förutom rättvis och rolig RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej haft några andra bans förutom enstaka bans som icke medlem o sv bans. Vet inte vad jag ska ha lärt mig från dom, det är bara bans där jag har lallat o har väl lärt mig att inte lalla antar jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade helt enkelt kunnat skippa att fuska. Borde ba ha spelat rättvist och låttit alla spelare få en likadan spel upplevelse. Vet inte vem jag trodde att jag var som skulle få en bättre upplevelse än alla andra. Det var jävligt egoistiskt faktiskt när jag tänker efter. Men jag lovar att aldrig någonsin göra om det om ni låter mig bevisa att jag har ändrat mig genom att unbanna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig konsekvenserna av att fuska. Man blir bannad och det finns ingen som fuskar utan att bli bannad. Jag kommer absolut göra saker och ting annorlunda nästa gång. Eller om det blir någon nästa gång dårå. Jag kommer spela legit och inte fuska då det faktiskt är roligare för mig och alla andra om jag inte fuskar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka