Nekad sebbe8 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286691401/

Ditt Hex-ID: steam:11000011374dc49

Vad är din discord tagg? Sebbe8

Vem var det som bannade dig? Fille.1

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först vill jag bara säga att jag inte har något fusk alls eller något liknande på datorn, ni kan pc checka mig om ni tycker det är nödvändigt. Jag tror att fille valde att banna mig eftersom att jag använde mig utav fusk vilket är ett av de grövsta regelbrotten som finns. Detta är absolut inte ett beslut som jag är stolt över alls och ångrar det så djupt att jag inte kan beskriva det. Jag vill verkligen inte att ni tror att detta är något som jag vill ska representera mig, därför vill jag gärna visa min bättre sida där jag lovar och svär att jag inte kommer använda mig utav fusk igen, ni måste bara lite på mig och ge mig en chans så lovar jag att jag kommer visa er min sanna sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är osäker vilket scenario som ledde till min ban men om jag får gissa så är det flera scenarion som har blivit speccade av antingen fille.1 eller andra staffs inom staff teamet. I scenarionen så har man sett att jag använt mig utav fusk för min gynning. Vet inte hur ni har sett men antar att jag gjorde något sketchy eller liknande som att kolla på folk genom väggar mm. Vill be om ursäkt för mitt beteende och jag lovar att det aldrig kommer ske igen om ni låter mig bevisa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är 1000% inte felaktig. Jag fuskade och det finns ingenting att dölja. Jag fattar inte vad som flög i mig men jag får stå för det jag har gjort och hoppas att ni förstår att det inte är vem jag egentligen är. Som sagt ni kan pc checka mig om ni vill jag har inget fusk alls på datorn och kommer inte köpa fusk nånsin igen då jag märkte direkt efter hur onödigt det var att fuska. Jag respekterar fille.1 val att banna mig då han gjorde helt rätt och det var jag som begick regelbrott som absolut inte får ske. Fusk är nog de värsta regelbrottet som finns så fattar att jag blev bannad och jag ber jätte mycket om ursäkt för att jag har visat 0 respekt mot staff teamet på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har endast haft några enstaka svbans eller korta bans. som ni ser på ban bilden har jag 0 bans senaste 3 månader och 2 bans under hela min tid på unive. En tror jag var sunt förnuft och har väl lärt mig små grejer som jag egentligen borde förstå. Men ingen av mina bans är lika grova som det jag nu är bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt enkelt inte fuskat. Låter väldigt dumt att säga efter jag gjort det men det hade varit det smartaste och mest mogna beslutet men tyvärr tog jag fel beslut och jag ångrar det DJUPT. Vet inte vad mer jag kan skriva förutom att jag inte borde ha fuskat. borde inte ha köpt något fusk och bara spelat legitimt och rättvist så alla på servern har roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? väldigt mycket. Först har jag lärt mig hur roligt unive är att spela på och hur bra servern är, inte bara communityn utan scripts, staff teamet och helt enkelt allt. Har försökt att testa rpa igen efter jag blivit bannad men det har helt enkelt inte känts rätt. Har alltid tyckt att unive är den bästa servern vilket gör det ännu mer komiskt varför jag fuskade men men. Andra saken jag lärt mig är hur mycket skada jag faktiskt gör på servern när jag fuskar. Det förstör inte bara spel upplevelsen för andra rollspelare utan det kan också motivera andra spelare att fuska, vi säger att jag använder fusk och dödar en annan spelare, dom förstår att jag fuskar och blir sura så då börjar dom fusk också. Det blir som ringar på vattnet. Har hört att ni har tagit en massa fuskare och börjat pc checka fuskare och jag ber er därför att pc checka mig också så ser ni att jag inte kommer fuska igen. Alla gör fel och tycker att alla förtjänar att visa att dom har förändrats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår😘

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka