Accepterad sebbe224 | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
1,232
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128093420/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? sandberg#1873

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter peter jansson och är 20 år gammal. han bodde i färjesrtaden innan med mamma, pappa och sin brorsa karl. sen flyttade han och sin brorsa hit för inte så länge sedan för att kunna börja jobba och tjäna pengar. hans intressen är mycket sport han gillar mest att kolla på hockey eller fotboll men han gillar att kolla många andra sporter. när han var liten så spelade han fotboll men han slutade vid 15 års åldern för att han fick en svår knä skada. hans känslor är att han är i en bra period i livet där han känner sig glad och lycklig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till intressanta scenarion på multistaden, försöka skapa en mer realistik atmosfär för alla spelare. Jag tar även roleplay väldigt seriöst så nivån kan höjas ett snepp. och har väldigt mycket erfarenhet inom Roleplay så kommer erbjuda en roligare speltid.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få ett jobb och kunna leva mig in i det lättare. Att jag vill ha en chans och kunna joina ett gäng/jobb. Vill känna mera pengar. Och detta är den servern jag kör på ingen annan server och jag kan göra bra scenarion och jag har bra rp nivå. Jag vet hur man rpar. Tycker det är jätte roligt och rpa, Och kommer nog att tycka det är ännu roligare och rpa om jag nu har whitelist pga att då kan jag skaffa jobb/ gå med i ett gäng

Hur hittade du Multistaden? genom att mina kompisar visa det för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att folk ska känna att servern är seriös och att alla spelare är seriösa inom rp:andet, och även när det gäller scenarios. vill att de ska känna att alla tar del utav Rp:andet och verkligen försöker så det blir riktigt roligt att spela. Även mitt andra mål är att folk som möter mig ska känna att de möter en seriös och rolig spelare med ett glatt beteende och även spelar seriöst som dem.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka