Nekad sebbe224 | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
1,232
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128093420/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? sandberg#1873

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter stefan jansson och är 20 år gammal. jag bodde förut i färjestaden med mamma, pappa och lille brorsan sen flyttade jag och brorsan hit för att kunna börja jobba och tjäna pengar. sen jag var liten så har han alltid älskat fotboll både spela och titta på det. han gillar också att kolla många andra olika sporter. hans känslor är att han är i en bra period i livet där han mår bra och har hittat bra kompisar i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har endast spelat på den här servern sen jag började spela FiveM och skulle inte vilja spela på någon annan. Det är en server med bra spelare, bra staff och ett trevligt och hjälpsamt community. och att jag kan föra bra scenarion och realistiska. Jag och några vänner började spela FiveM för ett tag sedan och fastnade snabbt i spelet och multistaden var den enda självklara servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att detta är den ända servern jag spelar på.

Hur hittade du Multistaden? genom att mina kompisar visa det för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med spelet är att jag ska kunna hjälpa folk i spelet så dom klarar sig. och att hitta bra vänner i spelet. Mitt mål med rollspelet är att ha kul och föra en seriös rp. Jag vill delta i och skapa seriösa scenarion men även bli en del av gemenskapen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka