Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Sebbe117/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Dahlqvist
Vad är ditt discord namn? Sebbe117#6599
Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Jacke Falk, jag är född 1999-01-01 (22 år). För 1 år sedan fick jag en skada i en bilkrock och blev i koma, under den tiden var det bara ett sjukhus som kunde behandla mig och det var just i denna stad jag nu befinner mig i när jag väl vaknade upp hade jag problem med att komma ihåg vad som hänt och vart jag befann mig, men bestämde mig för att bo i denna stad. Min karaktärs känslor är alltid goda, Jacke är alltid på glatt humör och villig att gå på nya äventyr för att lära sig mer om staden och vad som finns att erbjuda. Jacke har stora intressen när det gillar bilar men älskar mestadels att hitta nya människor runt om i staden och få ett minne tillsammans med så många som möjligt och hitta något som just passar honom i denna stad. Ett stort mål som Jacke har är att hitta ett jobb (vilket kräver WL) men för att göra det behöver han en utbilding (vilket är wl och det är som en "utbildning" eftersom det ger en access till att hitta och söka jobb men jag ser det som en utbildning och till folk jag mött har Jacke sagt att han först ska ta en utbildning sen kan han söka jobb). Hittills har Jacke kommit nära 1 karaktär som han ofta går på äventyr med men söker fler att umgås med.
Varför ska just du bli whitelistad? På denna server har jag hittat mitt nya hem. Jag har lätt att få många att ha en rolig stund på serven vilket jag anser är ganska viktigt att man trivs här och få en känsla som jag först fick uppleva när jag vaknade upp ur sjukhuset och bemöttes utav en fantastik kille som berättade om staden och visade mig runt (IC såklart). Detta vill jag föra vidare till en annan så dom får samma fantastiska början och för att det ska vara möjligt krävs ofta en bil då det är det lättas färdmedel men även när man har en inkomst får man möjligheter till nytt och därifrån kan man påbygga sin RP.
För att mera sammanfatta och göra detta tydligt: Jag har en del kunskap när det gäller RP jag har lätt att påbörja nya historier och hålla mig till dom och inte råka förstöra dom och gå OOC eftersom min kompis spelar här har han även berättat en del saker men kommer hålla dom utanför och inte använda den info för det bryter mot regeln om metagaming.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tidigare spenderat min tid inom RP på Gta på engelska servrar men nu när jag testade en svensk så kände jag att det passade mig bättre och det var som ett nytt hem inom spelvärlden och tänker hela tiden "Längtar tills skolan är över så är det dags för lite RP och nu när det är helg kommer ungefär 50% av tiden spenderas på eran server som jag faktiskt skulle säga är en av dom bästa jag har spelat på och tror jag kommer stanna här nu (Iaf en långt tag)
Hur hittade du Unive? Utav den kompis som spelat här under ett tag och sa "men kom in och testa lovar att den är bättre än dem andra du har kört på" så bestämde mig att testa och är redan helt beroende.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att alla ska få känna av känslan av vad RP verkligen kan erbjuda och för att människor att se att denna server kan erbjuda mycket bara om man hittar rätt människor vilket jag anser att jag är då jag har lätt att få nya vänner och få en relation till dom. Min tanke är även att ha en karaktär som är en helt annan roll än vad Jacke är men i nu fallet blir det fokus på Jacke och fortsätta han äventyr genom staden.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Dahlqvist
Vad är ditt discord namn? Sebbe117#6599
Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Jacke Falk, jag är född 1999-01-01 (22 år). För 1 år sedan fick jag en skada i en bilkrock och blev i koma, under den tiden var det bara ett sjukhus som kunde behandla mig och det var just i denna stad jag nu befinner mig i när jag väl vaknade upp hade jag problem med att komma ihåg vad som hänt och vart jag befann mig, men bestämde mig för att bo i denna stad. Min karaktärs känslor är alltid goda, Jacke är alltid på glatt humör och villig att gå på nya äventyr för att lära sig mer om staden och vad som finns att erbjuda. Jacke har stora intressen när det gillar bilar men älskar mestadels att hitta nya människor runt om i staden och få ett minne tillsammans med så många som möjligt och hitta något som just passar honom i denna stad. Ett stort mål som Jacke har är att hitta ett jobb (vilket kräver WL) men för att göra det behöver han en utbilding (vilket är wl och det är som en "utbildning" eftersom det ger en access till att hitta och söka jobb men jag ser det som en utbildning och till folk jag mött har Jacke sagt att han först ska ta en utbildning sen kan han söka jobb). Hittills har Jacke kommit nära 1 karaktär som han ofta går på äventyr med men söker fler att umgås med.
Varför ska just du bli whitelistad? På denna server har jag hittat mitt nya hem. Jag har lätt att få många att ha en rolig stund på serven vilket jag anser är ganska viktigt att man trivs här och få en känsla som jag först fick uppleva när jag vaknade upp ur sjukhuset och bemöttes utav en fantastik kille som berättade om staden och visade mig runt (IC såklart). Detta vill jag föra vidare till en annan så dom får samma fantastiska början och för att det ska vara möjligt krävs ofta en bil då det är det lättas färdmedel men även när man har en inkomst får man möjligheter till nytt och därifrån kan man påbygga sin RP.
För att mera sammanfatta och göra detta tydligt: Jag har en del kunskap när det gäller RP jag har lätt att påbörja nya historier och hålla mig till dom och inte råka förstöra dom och gå OOC eftersom min kompis spelar här har han även berättat en del saker men kommer hålla dom utanför och inte använda den info för det bryter mot regeln om metagaming.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tidigare spenderat min tid inom RP på Gta på engelska servrar men nu när jag testade en svensk så kände jag att det passade mig bättre och det var som ett nytt hem inom spelvärlden och tänker hela tiden "Längtar tills skolan är över så är det dags för lite RP och nu när det är helg kommer ungefär 50% av tiden spenderas på eran server som jag faktiskt skulle säga är en av dom bästa jag har spelat på och tror jag kommer stanna här nu (Iaf en långt tag)
Hur hittade du Unive? Utav den kompis som spelat här under ett tag och sa "men kom in och testa lovar att den är bättre än dem andra du har kört på" så bestämde mig att testa och är redan helt beroende.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att alla ska få känna av känslan av vad RP verkligen kan erbjuda och för att människor att se att denna server kan erbjuda mycket bara om man hittar rätt människor vilket jag anser att jag är då jag har lätt att få nya vänner och få en relation till dom. Min tanke är även att ha en karaktär som är en helt annan roll än vad Jacke är men i nu fallet blir det fokus på Jacke och fortsätta han äventyr genom staden.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej