Moon_boy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Ditt discordnamn: Moon_boy#3068
Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag gillar verkligen jobbet och jag vill kunna förbättra denna servern genom att få bort alla lallare och folk som bryter mot regler som vi har på servern. Jag vill även kunna utveckla minna kunskaper inom staff jobb eftersom jag har varit staff på två olika servers ifört (Swoon Roleplay och Sail Roleplay) vilket var relativa stora rp servers. Jag är bra på disciplin och jag är väldigt skötsam. Jag kan mycket om staff kommandon, och har mycket erfarenhet med att hjälpa folk med problem. Jag är trevlig, välkomnande och positiv i mitt arbete. Jag har spelat på denna server nu i 1 år, så jag har väldigt mycket kunskap om denna server och jag vet det mesta om denna rp server. Jag vill kunna hjälpa folk att göra så att dom kan börja rpa på en hög nivå från starten och kunna hjälpa dom i framtiden. Jag lever verkligen för Unive och tycker verkligen om rpn som vi har på servern. Det är roliga och trevliga personer som är i servern eller dom flesta då, då. Jag kommer erbjuda er mycket erfarenhet och kunskap och vissa att jag verkligen kan.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv på eran server nästan varje dag så länge jag inte har något skol arbete som prov eller läxor. Så jag kommer vara aktiv dag till dag för det mesta.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta är ungefär hur det kan se ut på en vecka:
Måndag 16:50 - 21:00/22:00
Tisdag 16:00 - 21:00/22:00
Onsdag 16:30 - 21:00/22:00
Torsdag 15:45 - 21:00/22:00
Fredag 15:45 - 23:00
Lördag Alla möjliga tider
Söndag Alla möjliga tider
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år tror jag om jag inte har fel.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit Staff på två olika servers som sagt samt att jag har varit Servervakt. Jag var Staff på dom två servarna nästan i 1 år så jag har mycket erfarenhet om hur man hanterar sitt jobb som Staff.
Det finns många kommandon som jag vet men dom mest vanliga är ju:
/noclip - Du går in i osynligt läge där inga andra spelare kan se dig. Du flyger i luften som ett flygplan kan man säga.
/revive (Spelarens id) - Återupplivar en spelare som är död
/kick (Spelarens id + anledning) - Sparkar en spelare som du tycker har gjort något dåligt
/ban (Spelarens id + anledning) - Bannar en spelare som har antingen brutit mot någon regel eller något annat
/skin (Spelarens id) - Ger spelare skin menu där dom kan göra om sin karaktär
/spec (id) - Du blir i ett osynligt läge där du automatiskt följer efter en
/specoff - Du stänger av specen och hamnar i vanlig Noclip
/freeze ( spelarens id )
/sqlban ( Sen dagar och anledning )
/svban (spelarens id (
/bring ( spelarens id )
/goto ( spelarens id )
/toggleid
/kick ( spelarens id )
/sc staff chatten
/dv
/pm ( spelarens id )
/setjob ( spelarens id ) ( jobb) (rank)
/trust ( spelarens id ) Låter en icke-medlem slå osv
/spec ( spelarens id )
/specoff ( spelarens id )
/v (Bilens spawn id )
/tpm ( teleporterar till waypoint )
/clearchat
/uban ( spelarens id )
/banhistory
/giveiteam ( spelarens id )
/pm (spelarens id )
/announce
/clearinventory
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, inte vad jag vet. Om det skulle komma något nytt så fixar jag

Ditt discordnamn: Moon_boy#3068
Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag gillar verkligen jobbet och jag vill kunna förbättra denna servern genom att få bort alla lallare och folk som bryter mot regler som vi har på servern. Jag vill även kunna utveckla minna kunskaper inom staff jobb eftersom jag har varit staff på två olika servers ifört (Swoon Roleplay och Sail Roleplay) vilket var relativa stora rp servers. Jag är bra på disciplin och jag är väldigt skötsam. Jag kan mycket om staff kommandon, och har mycket erfarenhet med att hjälpa folk med problem. Jag är trevlig, välkomnande och positiv i mitt arbete. Jag har spelat på denna server nu i 1 år, så jag har väldigt mycket kunskap om denna server och jag vet det mesta om denna rp server. Jag vill kunna hjälpa folk att göra så att dom kan börja rpa på en hög nivå från starten och kunna hjälpa dom i framtiden. Jag lever verkligen för Unive och tycker verkligen om rpn som vi har på servern. Det är roliga och trevliga personer som är i servern eller dom flesta då, då. Jag kommer erbjuda er mycket erfarenhet och kunskap och vissa att jag verkligen kan.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv på eran server nästan varje dag så länge jag inte har något skol arbete som prov eller läxor. Så jag kommer vara aktiv dag till dag för det mesta.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta är ungefär hur det kan se ut på en vecka:
Måndag 16:50 - 21:00/22:00
Tisdag 16:00 - 21:00/22:00
Onsdag 16:30 - 21:00/22:00
Torsdag 15:45 - 21:00/22:00
Fredag 15:45 - 23:00
Lördag Alla möjliga tider
Söndag Alla möjliga tider
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år tror jag om jag inte har fel.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit Staff på två olika servers som sagt samt att jag har varit Servervakt. Jag var Staff på dom två servarna nästan i 1 år så jag har mycket erfarenhet om hur man hanterar sitt jobb som Staff.
Det finns många kommandon som jag vet men dom mest vanliga är ju:
/noclip - Du går in i osynligt läge där inga andra spelare kan se dig. Du flyger i luften som ett flygplan kan man säga.
/revive (Spelarens id) - Återupplivar en spelare som är död
/kick (Spelarens id + anledning) - Sparkar en spelare som du tycker har gjort något dåligt
/ban (Spelarens id + anledning) - Bannar en spelare som har antingen brutit mot någon regel eller något annat
/skin (Spelarens id) - Ger spelare skin menu där dom kan göra om sin karaktär
/spec (id) - Du blir i ett osynligt läge där du automatiskt följer efter en
/specoff - Du stänger av specen och hamnar i vanlig Noclip
/freeze ( spelarens id )
/sqlban ( Sen dagar och anledning )
/svban (spelarens id (
/bring ( spelarens id )
/goto ( spelarens id )
/toggleid
/kick ( spelarens id )
/sc staff chatten
/dv
/pm ( spelarens id )
/setjob ( spelarens id ) ( jobb) (rank)
/trust ( spelarens id ) Låter en icke-medlem slå osv
/spec ( spelarens id )
/specoff ( spelarens id )
/v (Bilens spawn id )
/tpm ( teleporterar till waypoint )
/clearchat
/uban ( spelarens id )
/banhistory
/giveiteam ( spelarens id )
/pm (spelarens id )
/announce
/clearinventory
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, inte vad jag vet. Om det skulle komma något nytt så fixar jag