Dubbelpost sebbe05 | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare sebbe05
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

S

sebbe05

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410819255/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/seblin05/

Vad är din discord tagg? seba#6680

Vem var det som bannade dig? jojo abraham

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter mot folk med jaktvapen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag jagade och sköt med min kompis,Och vi sköt djur och jag råkade skjuta min kompis och jag tror det är det som orsakade min ban så jag tycker att det inte var rätt att banna för att jag råkade av misstag skuja min kompis när han sprang för precis när jag skulle skjuta ett rådjur så kom min kompis ivägen och jag kunde inte göra något åt saken och då så började jag bugga genom mappen och sedan åkte jag tillbaka i menyn där jag hade fått avstäning i 30 dagar av jojo abraham så jag tycker man borde få varning först.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till min kompis som stod på torget hämtade upp honom vi åkte lagligt till jakten där vi först åkte och köpte animation och en kniv så vi kunde skära ut köttet sen så pkte vi vidare till jakten där vi börjar jaga vi börjar att tröttna för att vi inte ser några djur då det kommer ett rådjur jag siktar in med mitt gevär och det är vad min kompis också tänkte göra men han flyttar sig åt vänster mit i mitt sikte och sen så dog han och rådjuret såprang i väg och jag började lagga genom mappen och träd och sen så kom jag till menyn där det står att jag har blivit avstängd i30 dagar för att ha skjutit mot folk med jaktvapen av jojo abraham så jag tycker man borde först få en sparkning eller en ban på typ 2 dagar för att det inte var med meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte jag gjorde något fel för att det var snarare min kompis fel att min kompis gick medan han sikta vi borde haft bättre kommunikation så att jag inte råkar skjuta honom för jag gjorde inget fel för när man väll har tryckt avtryckarn då kan jag inte göra något så han blev skjuten och djuret stack och han dog sen så blev jag utskickad till menyn där jag har 30 dagars ban för ha skjutit min kompis fast det inte var min mening så snälla ta bort bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1gång försunt förnuft då jag krockade och var ny på denna server då jag inte visste knapparna hur man la sig ner så jag bara skrek aja aj aj och hoppade in i min bil då jag blev bannad sen så var det också 1 gång för lall för något som jag inte hade gjort och sen 1 gång då staff bannade fel grabb och den här bannen har inget med det att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker att vi hade kunnat haft bättre kommunikation och sen bestämma vem som ska kjuta och sen så att stå stilla när man skjuter men sen så tycker jag att jag inte borde blivit bannd i 30 dagar för att ha råkat skjuta min kompis och det var inte min mening så var mer säker så att min kompis inte gör det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte skjuta utan kommunikation sen så ska jag berätta till min kompis att inte röra sig när man ska skjuta för risken att man missar och skrämmer djuret eller att det som hände denna gång att jag råkar skljuta honom sen så bestämma klart och tydligt vem som ska skjuta så snälla ta bort bannen jag lovar att det här inte kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka