Accepterad sebbe05 | Ban överklagan (Wagner)

• Trådskapare Trådskapare sebbe05
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

sebbe05

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410819255/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/seblin05/

Vad är din discord tagg? seba#6680

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej för jag körde med mina kompisar på en carmeet gav en bil till min kompis och sedan blev jag bannad och då står det suntförnuft för att ha varit snäll mot min kompis gett honom en bil så jag tycker det är lite konstigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet ej för jag körde med mina kompisar på en carmeet gav en bil till min kompis och sedan blev jag bannad och då står det suntförnuft för att ha varit snäll mot min kompis gett honom en bil så jag tycker det är lite konstigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker dety för att man borde få ge en bil till sin kompis som precis ha köpt det och nun det första som händer är att jag blir bannad för att ha gett honom en bil och det är för att vara snäll och det som händer då är att jag blir bannad och det är ju fel för i reglerna står det inget om att man inte får ge en gammal bil till min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men den här har inget med dom andra att göra för innan så slog jag min vän en gång och fick 15 dagars bann och sen då jag blev inkörd av en mclaren

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag antar att det är för att jag gav min kompis en bil och jag ska inte göra det igen och aa så snälla ta bort bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope. men sorry för att jag skickar överklagan igen men har inte gjort något och varför ska jag då behöva vänta 24h för att få spela när jag ej har gjort något kan ni snaälla bara godkänna mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka